Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Blijkbaar moeten ze een extra knop engineeren voor een probleem wat je totaal niet hebt als je een fatsoenlijk pakkinkje op je kroonstam hebt zitten.

Man man man man man. Een oplossing van duizenden Euro’s voor een probleem van 50 cent. :slight_smile: Daar word ik absoluut niet warm van, dat is gewoon complexiteit toevoegen, want YOLO. :slight_smile:

Uiteraard is dit een persoonlijke mening van een klootviool die verschrikkelijk van “economy of design” houdt.

2 likes

Naar ik me herinner uit een Youtube cast van ik dacht the Urban Gentry over hommages klopt dit inderdaad. Patek Philippe heeft toen het design gekopieerd en nadien Genta ingehuurd voor je weet wel wat :wink:

1 like

Gewoonlijk ga ik ook via chrono op zoek naar de nette exemplaren bij professionele handelaars, en probeer dan rechtstreeks in contact te komen, om de prijs ietsje beter te krijgen. Als dat niet werkt en ik wil het horloge echt hebben dan betaal ik gewoon de prijs.

1 like

Dat filmpje heb ik ook gezien, maar ik weet niet of deze exacte versie van de white shadow er al was voor de elipse, of dat de elipse geïnspireerd is op vorige modellen van de white shadow, en deze white shadow dan weer naar de elipse heeft gekeken. Dat is soms erg moeilijk uit te zoeken. Hoe de vork aan de steel zit is op zich niet belangrijk, maar ik wil het wel graag weten voor het verhaal achter het model.

1 like

Denk dat dit een van die merken veel gewoon doet qua design omdat ze het kunnen

Excuse me?

Gehaast geschreven bericht zie ik nu. Maar ik denk inderdaad dat Moritz Grossmann complexiteit toevoegt omdat ze het kunnen. En waarom ook niet.

1 like

26 likes

Aanbetaling is gedaan :partying_face:

30 likes

welkom in de club :smiley:

3 likes

Welkom bij de club, alvast.

3 likes

Doe eens gek. Freak One OPS

12 likes

Twijfel een beetje aan de rode letters in combinatie met het oranje….maar een frisse verschijning!

12 likes

Gefeliciteerd :heart_eyes:
Als ik zo vrij mag zijn, waar heb je de Chronomaster besteld?

1 like

Zie PB!

1 like

Te gek man

1 like

Deze… dat n.a.v. een uitzending van “onze” @mannenvandetijd @Sjorsson en zijn andere twee matties waarbij ze op bezoek waren bij Ace…

13 likes

Chopard L.U.C. Strike One
(Foto: Monochrome)

(Of misschien :thinking: stiekem mijn, als alles goed gaat/is, toekomstige NA aanstaande dinsdag)

16 likes

Mooi hoor. Chopard LUC begint langzamerhand een favoriet te worden. En vergeet niet, een independent met een productie van +/- 4000 horloges pj.

2 likes

Jep ze zijn erg leuk! Ik had vorig jaar de OPS gepast… maar ook ik weet niet of ik dee prijs er voor over heb.

12 likes