Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Helaas niet understated qua formaat… 42mm met zo’n wijzerplaat en die superlange lugs gaat weinig mensen op een chique manier passen.

Voor de rest erg mooi die Nomos Lambda.

1 like

Hij is er ook in 39! Nog groot genoeg, maar toch al wat draagbaarder zo :blush:

4 likes

11 likes

Deze…maar ben nog niet overtuigd of ik het de hoofdprijs waard vind. Wel geweldig mooi en stoer…GS afwerking en uurwerk. Titanium met hard coating. Mooie afmetingen. Perfectie. :ok_hand:

14 likes

Ook in 39mm. Perfect.

1 like

Maar het kompas werkt niet!

1 like

Zal m’n derriere oxideren :nerd_face:

2 likes

Nee, tis titanium. Zal niet oxideren als je hem daar steekt.

Er bestaan nu wel gladdere horloges die minder pijnlijk lijken voor zo’n onderneming.
Maar elk zijn ding Daffie. Sommigen houden van pijn.

2 likes

Die scène was ik compleet vergeten :relaxed:

1 like

Vandaag deze beuker… :heart_eyes:

26 likes

Jullie hebben gelijk- dat scheelt aanzienlijk. Voor mijn smaak, en voor een horloge in deze stijl, helaas alsnog te groot.

4 likes

Dat kan.

:yawning_face:

Sterker nog, ik vind zelfs dat hij aan de grote kant moet zijn om die cirkels en lange wijzers tot zijn recht te laten komen.

Het uurwerk vult de kast ook perfect :blush:

11 likes

Hoezo niet?

1 like

Prachtig! Grote broer van mijne.

15 likes

Deze graag. Weet iemand of dit bandje op een of andere manier kan gedemonteerd worden en een lederen bandje kan hebben?

11 likes

18 likes

Volgens mij is de maat een bewuste keus en niet omdat het anders niet zou passen :thinking:.
Ik heb ooit een senator / panorama datum / grote gouden rotor gehad (militairy look) en was ook slechts 39mm … (ik schrijf het even uit want toen had je dezelfde ook met kleine datum en normale rotor).
lijkt me sterk dat er dan geen duiker van 40 / 41 mm gemaakt had kunnen worden.
De 39mm is een mooi horloge maar voor mij staat een Glashutte nu net voor de panorama datum :roll_eyes: maar goed die vond ik ook te groot :grimacing::+1:.

Mooi horloge , volgens mij zitten die bijna altijd vast … (ik zeg bijna om me in te dekken :wink:)

2 likes