Ze maken echt mooie horloge’s

Ik vind persoonlijk de chronoflex niet zo mooi en het bedienen van de pushers geeft geen fijn gevoel. Komt nog niet in de buurt bij het gevoel van de slechtste mechanische chronograaf.
Je moet het daarnaast zeker weten, want dit ding schrijft aardig af ondanks z’n leeftijd.
De kast en band van de Francaise zijn heel solide gemaakt. Beter dan van de santos uit die periode. Ik zou dus de normale kiezen, ondanks dat deze een flinke slag kleiner draagt.
Ik neem het mee in de overweging. Bedankt voor de opinie
Das ook zo een twijfel waar ik mee zit. Mocht het een chronoflex zijn, dan de 2653, of de 2303? Deze 3653 is in ieder geval een pak zeldzamer, en de datum vind ik toffer. De minute track en de plaatsing van de cartier merknaam vind ik leuker bij de 2303.
Leuke foto’s om me hebberig te maken in ieder geval.
Heel mooi!!
mooi
ik ga volgend jaar op zoek naar de AQ6100-56L
Doe eens gek… Maar ook weer niet ‘te’. Zoals bekend heb ik iets met rustige, cleane looks - je mag het ook saai noemen, maar op deze manier saai, vind ik het fraai. Rolex is niet het eerst dat dan in mij opkomt. Maar dit…
En de 114200 in het olijfgroen. Oei.
zo lekker
Die olijfgroene dial
Groene matte dial, b01 inhouse uurwerk, heerlijk draaiende bezel met prachtige brushing. Prachtige banden (zowel staal met goede snelverstelling als de fabric.) En 300!!! M waterdicht.