Thnx
Nog steeds de eenvoudige sluiting
En bedoel je dan zoals op de foto?
Die heeft dringend nood aan TLC. Bezel nieuw en relume. Dat vies geel doet met denken aan de woonkamer van een kettingroker. Dit kan je toch zo niet willen dragen? Oprechte vraag!
Dat is een prachtige grail. Zou je jezelf toch is moeten gunnen mocht er een netjes gebruikte op de markt komen voor een goede prijs. Het is niet dat je het geld verbrand he. Je krijgt dan toch het meeste retour bij verkoop.
Ja of in elk geval 1 met mooie patina! Zoals bij deze subs. Zoveel mooier irl.
.Maar dan in GMT 4digit vorm. Zoveel meer leven als een moderne pepsi. Maar ja. Dat moet je wel gezien hebben 
Die virus wil ik ook graag oplopen 
Eens een GS zonder verhaal over seizoenen en maanlicht op een meer en sneeuw op de bergen enz. Mooi in zijn eenvoud!
Nee is waar maar blijft toch een fors bedrag (voor mij)…en vind het ook gewoon too much.
Ja, staat hier nog te koop. Moet die bij gelegenheid nog is uppen. 
Prachtig! Dit is één van de opties als ik ervoor ga om iets moois mechanisch op staal te dragen. Ik gluur over je schouder mee om te ervaren hoe een dagje met de Seamaster Railmaster bevalt 

Zo’n rode gaat er niet komen hoor. Fantastisch mooi maar ik kan dat maar lastig combineren met kleding. Mijn duurste horloge moet ik natuurlijk altijd kunnen omslingeren
Als ik ooit een rode wijzerplaat koop, wat ik niet uitsluit, dan wordt het een betaalbaarder horloge.
The Citizen blijft wel lonken. Al is de witte Chronomaster natuurlijk meer dan voldoende voor me, helemaal naast mijn trio Signatures. Een tweede Chronomaster zou inderdaad blauw zijn. Deze is ook zo gaaf!
Ik twijfel daarbij wel over de maat. De 37,5mm van mijn versie draagt perfect. Dan is 40mm vermoedelijk te groot voor mijn smaak.
Een model met het 0100 uurwerk zou ook fantastisch zijn. Maar die zijn zo duur, ik betwijfel of ik dat ooit aan een horloge wil spenderen. Plaatje voor de sfeer: