Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Dit is m’n Grail maar helaas onbetaalbaar (plus ik vind alles boven 4k eigenlijk van de zotte) dus blijft het bij dromen. Misschien maar eens een poster boven m’n bed hangen ofzo…:nerd_face:

14 likes

Mooi horloge he, ik snap je helemaal. Mijn grail is momenteel ook een GS van 11k of 14k. Maar ik vind het ook echt teveel geld eigenlijk. Ik ga sparen voor een GS quartz en dan ms nog een astron in een andere uitvoering en dan zullen we er zowat zijn denk ik. Kortom met 11k of 14k kan ik met een paar horloge’s meer plezier beleven denk ik :slightly_smiling_face:

1 like

Deze is toch ook erg mooi hoor :kissing_smiling_eyes:

17 likes

In eerste instantie ‘nee’ omdat die me niet veel deed. Op middel lange termijn mss toch maar eens een nieuwe kans geven en nogmaals passen? :face_with_monocle:

In 2024 is t niet de bedoeling dat er op de Regulator na nog wat bij komt.

6 likes

Voor mij ook een Grand Seiko vandaag. Deze lijkt me top:

21 likes

Wat is het typenummer?

Niet mijn Grail maar deze samenwerking tussen Gassan en Louis Erard heeft naar mijn mening een best fraai horloge opgeleverd.

11 likes

Onmogelijk te fotograferen.
Maar zo subtiel en mooi irl :heart_eyes:

9 likes

Schitterend hèh

1 like

En terecht

1 like

Waanzinnig mooi

Waanzinnig groot ook

1 like

Jaaaaahhh

Deze graag :raised_hands:t3:

Ik had m’n zinnen hierop gezet, ff tijdje sparen en uiteindelijk moest hij er komen maar zou ik hem gaan dragen ? Waarschijnlijk niet want te bang voor krassen e.d. :laughing:

8 likes

15 likes

9 likes

Thnx
Nog steeds de eenvoudige sluiting

1 like

En bedoel je dan zoals op de foto?
Die heeft dringend nood aan TLC. Bezel nieuw en relume. Dat vies geel doet met denken aan de woonkamer van een kettingroker. Dit kan je toch zo niet willen dragen? Oprechte vraag!

1 like

Dat is een prachtige grail. Zou je jezelf toch is moeten gunnen mocht er een netjes gebruikte op de markt komen voor een goede prijs. Het is niet dat je het geld verbrand he. Je krijgt dan toch het meeste retour bij verkoop.

1 like

Ja of in elk geval 1 met mooie patina! Zoals bij deze subs. Zoveel mooier irl.

.

Maar dan in GMT 4digit vorm. Zoveel meer leven als een moderne pepsi. Maar ja. Dat moet je wel gezien hebben :sunglasses:

. .

8 likes