Chronomaster virus opgelopen?
Die virus wil ik ook graag oplopen
Eens een GS zonder verhaal over seizoenen en maanlicht op een meer en sneeuw op de bergen enz. Mooi in zijn eenvoud!
Nee is waar maar blijft toch een fors bedrag (voor mij)…en vind het ook gewoon too much.
Ja, staat hier nog te koop. Moet die bij gelegenheid nog is uppen.
Prachtig! Dit is één van de opties als ik ervoor ga om iets moois mechanisch op staal te dragen. Ik gluur over je schouder mee om te ervaren hoe een dagje met de Seamaster Railmaster bevalt
Zo’n rode gaat er niet komen hoor. Fantastisch mooi maar ik kan dat maar lastig combineren met kleding. Mijn duurste horloge moet ik natuurlijk altijd kunnen omslingeren Als ik ooit een rode wijzerplaat koop, wat ik niet uitsluit, dan wordt het een betaalbaarder horloge.
The Citizen blijft wel lonken. Al is de witte Chronomaster natuurlijk meer dan voldoende voor me, helemaal naast mijn trio Signatures. Een tweede Chronomaster zou inderdaad blauw zijn. Deze is ook zo gaaf!
Ik twijfel daarbij wel over de maat. De 37,5mm van mijn versie draagt perfect. Dan is 40mm vermoedelijk te groot voor mijn smaak.
Een model met het 0100 uurwerk zou ook fantastisch zijn. Maar die zijn zo duur, ik betwijfel of ik dat ooit aan een horloge wil spenderen. Plaatje voor de sfeer:
The CWC royal navy diver reissue.
If you know, you know!
Kijk al een tijd naar dit model. Het oude logo, de prachtige lume, en niet gemaakt om eruit te zien als een toolwatch, maar gemaakt als toolwatch voor het Britse leger.
Laatst al een horloge gekocht, maar ik wil graag trustlevel 2 worden zodat ik een oproep kan plaatsen in de gezocht groep.
Gezocht 22mm rubberen donker groene band.