Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Ik ga t meemaken :slight_smile:

Ot: Ik ben normaal niet echt van t oranje.

Maar ik vind dit wel wat hebben.

8 likes

Toch deze voor een dagje.
Ff proeven of het licht gewicht iets voor mij is.

10 likes

Het is eigenlijk geen weer voor een Lange… even wisselen naar wat beters :sunglasses:

Ooit komt hier eentje!

15 likes

Tja, na het NOMOS debacle weet ik het even niet met wat ik had willen dragen vandaag… :roll_eyes:
Een GS, een duiker of wat? Een handopwinder moet het worden 🫵

1 like

Que?

1 like

Nieuwe Club Campus waar de uurwijzer vast liep op de kleine secondewijzer… :unamused:

3 likes

12 likes

Van zo’n merk verwacht je idd meer. Maar de realiteit is dat zelfs de duurdere merken eens een foutje maken. Het verschil zit hem in hoe ze het oplossen.

1 like

On line gekocht dus retour verkoper

Eigenlijk ben ik niet zo van goud, maar ik denk dat de aanschaf van een nieuwe Santos wat wakker gemaakt heeft; vandaag de voor mij mooiste gouden Santos, een handwinder van slechts 4mm dik. Misschien met een heel donkergroen bandje?

31 likes

man, dat is dun :open_mouth:

ik zie het zo voor me :+1:

Kan ook een tik hebben gehad in de post.

Op vakantie in Miami deze RoseGouden Omega gepast. Ik vind ‘m heeel mooi, stijlvol en goeie diameter voor mijn bescheiden polsmaat. Pin limiet telaag :wink:, dus maar laten liggen.

13 likes

Deze kwam vandaag voorbij in wat draag je vandaag. Lijkt me een heerlijke Squale voor dit jaargetijde

11 likes

13 likes

X2 voor mij vandaag graag

13 likes

15 likes

Erg fraai, mooie bescheiden maat ook. Is deze al beschikbaar (niet direct veel informatie over te vinden).

Ik heb geen idee. Op de site van Longines staat hier bv nog niks over

deze wel een dag. Echt mooie Seiko

16 likes