Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Ja, die vind ik ook mooi. Ben alleen bang dat ie best wel groot is. Wat is jouw polsmaat? Ja, zo’n wristshot zegt natuurlijk ook niet zoveel, he? Voegt visueel 10 - 20% toe, waardoor iets al snel erg groot lijkt. :thinking: Nou ja, hoe vond jij 'm irl?

1 like

Klaar
Done
Uitloggen

24 likes

Valt mee irl, pols is 18, op een goeie dag. :rofl:

Maar legend diver 42 valt ook goed… dus moet dit geen probleem zijn. Vind alleen de prijs van 1700€ best fors

1 like

Ik vind hem mooi, maar groot en dik.

Ik had em in longines only gepost. Bij weerd Janssen is in ieder geval al de silverdial te krijgen…:slightly_smiling_face:

1 like

Diameter van 38,5 is wat mij betreft niet te groot. De dikte kreeg ik echter niet zo snel gevonden.

Dacht dat het 40mm was, grootte is ok idd met 38,5mm.
Maar 12,4mm kon een duikhorloge zijn.

10 likes

Toffe zenith

22 likes

Licht van gewicht maar misschien te fors voor een pols van 17,5 cm met de lug-to-lug van 51 mm.

13 likes

Valt in de praktijk aardig mee.

1 like

5 regels tekst op de wijzerplaat. Dat is niet niets.

14 likes

Nog heel even geduld….:+1:t2:

2 likes

12 likes

Nog nooit om de pols gehad, hoor. Dus misschien valt het irl mee. Maar ik vrees het ergste en ik begrijp ook niet waarom die dingen niet gewoon in 39mm en 48 L2L ofzo gemaakt kunnen worden. Alsof de gemiddelde Aziaat van die enorme polsen heeft! :roll_eyes:
Verder mooi ding!

1 like

Die vraag stel ik me ook vaak.
Veel merken schuiven de laatste jaren op naar kleinere diameters of hebben de keuze uit verschillende diameters voor hetzelfde model.
Andere houden halsstarrig vast aan hun grote maten. Misschien voor de Amerikaanse markt?

Ik heb ooit eens een Oris Aquis van 43,5 gepast met vergelijkbare lug-to-lug en die droeg verrassend compact. Misschien is het bij de Grand Seiko ook zo.

1 like

De eerste voor de quirkyness en de tweede voor de klasse

12 likes

Brr, vind deze Patek geen geslaagde two-tone

1 like

Deze duiker

29 likes