Shoot me, maar wat een leuke Swatch is dit
Nou, ik heb hier ook al ene “Rexhep Rexhepi” voorbij zien komen om nog maar te zwijgen van “Felipe Pikullik” en nu dus die “Nicolas Commergnat”
Ik noem dit de Holy Trinity qua rare namen, hoor 
Ja, prachtig
Is dit nog te vinden…voor een acceptabel bedrag?
Deze snap ik wel Rory 
De eerste uitvoering vind ik nog mooier omdat het logo zo mooi als houder van de tourbillon is uitgevoerd.
1994
Helaas niet 
Mooi inderdaad
Ik heb er 1 in het blauw gepast onlangs maar ik vond m schandalig duur voor wat je er voor krijgt
Wow
Zodra Grand Seiko deze in 41 mm maakt ga ik voor de bijl
Poeh had deze in eerste instantie gemist. Maar doe mij deze Philippe Dufour Simplicity maar (piece unique zonder secondewijzer maar met aventurine wijzerplaat).
Beter wordt het niet.
Is dat dat ding waarvan de chrono altijd loopt?
Jazeker.
Zo’n naam is voor mij wel de ultieme afknapper.
Vintage en modern
De Vintage is veel beter in balans, valt me op. Mooiere grootte van de kroon voor een handopwinder, en een veel betere grootte en positie van de KS complicatie.
ja mooi he! het is ook gewoon echt een goede foto.
ik ga toch eens zoeken naar het type…
De Vintage is veel beter in balans
Dit is iets dat ik denk bij elke re-issue. Heruitgaven / herinterpretaties van vintage modellen zijn helemaal hot de laatste jaren, maar er is er vrijwel geen één die erop vooruit gaat.
omdat er een dresser ontbreekt in de collectie
Ik ben in de war.
De meningen zijn verdeeld over wat nu een echte dresser is (Die mag volgens puristen niet eens een seconde wijzer hebben)
Maar een Panerai een dresser noemen. Dat vind ik wel heeul erg scheef. En dan ook nog eens 42 mm? 
Niks mis mee met dat horloge. 42 is een geweldige maat voor deze.
Maar een dress horloge is het in geen geval.