Tja, wie niet?
Ja die is gaaf. Zit al jaren te loeren naar zo’n ding maar kopen is er nog nooit van gekomen. Zou dan wel voor de zwarte wijzerplaat gaan.
Tijdje geleden bood @Brodie er eentje aan hier. Maar mocht toen even niks kopen van mezelf. Nu nog spijt van 🥲
Ook mooi. Maar heb al vrij veel vintage horloges met donkere wijzerplaat.
Mocht je er één met witte wijzerplaat tegenkomen dan hoor ik het graag Dan doe ik dat voor een exemplaar met een zwarte wijzerplaat
Ja dat weet ik nog, maar die vond ik ook net even wat te gebruikt, en bovendien dus niet de kleur plaat die ik hebben wilde
Overigens twijfel ik ook of dit wel een erg geschikt horloge is voor mijn beperkte polsmaat met die niet zo flexibele band. Heb er ooit op de rikketik wel eens een omgehad, kon wel maar top was anders.
Houd het in de gaten. Maar meestal als er een fatsoenlijk exemplaar langskomt hangt daar een niet zo fatsoenlijk prijskaartje aan
Dank voor de tip Gave band ook. Eens kijken of het een beetje gangbare prijs is.
Eens. Hebben ze deze ook zonder datum? Dit verpest het horloge wel .
Ik kan je zeggen. Je kan deze niet dragen zonder dat je doorhebt dat je hem draagt. Het is een statement.
Nee precies, die schuif je niet even onder je manchet
Ja gaaf, ik zag m vandaag ook bij n juwelier hier in Lucca Italie. Zoet er gaaf uit.
Er lagen ook nog wat 2e hands: Rolexen, oa Daytona en Yachtmaster, diverse Speedmasters
Hou daar eens mee op. Mooi hoor. Nondeju.