Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Eens maar ik draag mijn 40mm quaranta prima onder een overhemd. Met net geen 13mm en 40mm mijn inziens prima te doen. Dan wel op een mooie blauwe croc band👌

1 like

Ja tuurlijk. Maar dat maakt het nog geen dress watch.

2 likes

Helemaal eens!

1 like

8 likes

Yep, precies dit. Ik kan het niet helpen.

Voor een horloge met zo’n achterlijke allesoverheersende beugel over de kroon (om hem te sealen) wel een beetje gek vooral

1 like

Ik wil een Radiomir proberen. 45mm (47mm lijkt me echt te groot) en wired lugs. Deze mogen wel fors zijn

9 likes

Ik zou deze Bulgari Octo Roma Worldtimer vandaag wel heel graag willen dragen. De kast heeft voor mij een grote aantrekkingskracht en de geïntegreerde band is “the icing on the cake”. De wijzerplaat is voor sommige misschien te druk maar dat is volgens mij onvermijdelijk bij een worldtimer complicatie.

12 likes

Holy shit…

En dat is niet omdat ik het uiterlijk van dit horloge bewonder

:woozy_face:

Nooit geweten dat deze bestond. We leren nog elke dag bij :slightly_smiling_face:.

14 likes

Deze staat hoog op de wishlist

4 likes

15 likes

Persoonlijk krijg ik het hier Zuid-Europees warmpjes van. Can’t get it outta my head:

16 likes

Ik heb hem een keer met zalmkleurige plaat in handen gehad. Toffe dingen

1 like

6 likes

6 likes

Om in de Mido sferen te blijven.

https://www.midowatches.com/en/multifort-tv-big-date-m0495261104100.html

12 likes

Mooi ding :+1:
Maar die datum op twaalf uur begrijp ik niet. Die moet gewoon op zes uur en nergens anders

2 likes

Deze van @Colnago . Heerlijk bij dit druilerige zomerweer

16 likes

Dit is ook echt een perfecte combinatie van horloge en bandje. Helemaal met al dat groen erbij. Smullen.

2 likes