Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Haha tnx voor het delen, daar zag ik hem inderdaad voor het eerst ! Prachtige staat, maar ook flink aan de prijs, eens kijken of ik mijn horloge pot tijdig genoeg gevuld krijg :sweat_smile:

1 like

Maar m’n Speedtimer stelde ook niet teleur.

24 likes

Check :sunglasses: Ik wist natuurlijk niet waar je hem gespot had :sweat_smile:

1 like

Zo, zeker prijzig voor een quirky oude quartz Tag.

Zou ik deze als goed alternatief zien: https://www.horlogeforum.nl/t/tk-farer-bernina-chronograph-sport-1000/448059

2 likes

Japan chique

29 likes

Zeker

Maar ook fokking prijzig

Oww jaaaaahhhh

1 like

Sinn 903

15 likes

Vind je? Dat vind ik juist erg meevallen.
Prijs licht met 15k retail gelijk aan, of nipt boven, concurrenten als de GP Laureato, Chopard Alpine Eagle of de nieuwe Ingenieur. Daarbij biedt de Bulgari wel meer innovatie en design + echt ultra dun. Alleen die laatste feature betaal je bij jlc, VC, etc ook al dergelijke bedragen. Een jlc master ultra thin date kost ook bijna 10K en is 30% dikker dan de Octo

2 likes

ze hebben alleen de het formaat ook een stuk groter moeten maken om het ultra dun te houden. De andere voorbeelden die je noemt zijn te dragen door mij. Deze niet. Helaas.

Eens, maar dat is ook vooral een designkeuze.
Ze zouden dit uurwerk in een meer draagbare ronde kast met bescheidenere band mogen maken

Overigens hebben we het nu over de time only versie, maar de (dunste ter wereld) automatische chronograaf GMT voor dik onder 20K is helemaal een koopje als je hem kan/durft te dragen

Ik vind 15k prijzig, als in, enorm veel geld

Dat dus

Prachtig maar erg groot. Je brengt me wel op het idee om vandaag deze kleinere klinkende Lange weer eens uit de kluis te halen.

Jaaaaaaa…. De SBGY026 Hana Ikada :heart_eyes:

9 likes

12 likes

Parmigiani Tonda PF Sport Automatic

22 likes

Woww

Beide geprobeerd. Beide erg fraai. De Octo Finissimo is toch wel erg tof hoor. Groot, maar om de pols kan het. Wel een beetje ‘omdenken’. Maar ik vind hem een pak gaaf. Vooral de titanium!

16 likes

Het lijkt idd te kunnen.

Ik vond het bij mij ook net/net niet kunnen. (upload://qAWMEbzwTediydcFUycySfWbCPB.jpeg)

De 38mm vond ik meteen perfect.

13 likes

Supervet.
Coolste moderne horloge op de markt. Lijkt me trouwens ook een prima one piece collection.

2 likes

Zucht … was flink aan het sparen … nu gaan we een huis kopen… Dag droom !
Ik wilde hem zo graag voor mijn 40ste verjaardag haha…

12 likes