Ik vind het er prima uit zien bij je! Mooie versie ook!
Misschien kan het nog. Prijzen komen flink naar beneden! Prijs voor een full set bij een dealer zie ik al rond 7.5K gaan, dat was 9+ kortgeleden
tja is moeilijk wonen in die explorer
Ik hou het in de gaten. Zou dan NOS moeten zijn neem ik aan ? Deze kan je toch niet meer bij de AD kopen of wel? Of bedoel je grey dealer
Ik zie het, ik krijg bijna medelijden
NOS ga je zeker meer dan 10K moeten neerleggen.
Ze zijn inderdaad al een jaar of 15 niet meer bij AD’s te krijgen, dus alleen tweedehands.
Nouja als iemand een goede tip heeft of een strakke ziet . Geef maar door
Het contrast dat de blauwe plaat biedt vind ik toffer, maar ergens “hoort” die grijze plaat bij dit horloge.
Ben al jaren weg van dit model, maar nooit de knoop doorgehakt. Zou wel altijd voor de 38mm gaan, zoals die van Willem.
Klopt! Thanks voor de tag!
Ik vind dat een heel mooi horloge Hoe is het draagcomport van zo’n brede band? Is die band overal even breed of loopt hij taps toe richting de sluiting
Hij loopt iets terug. Draagt (bij korte passessie) heel erg lekker. Weegt niks.
Heel gaaf. Qua maat is deze inderdaad perfect
Ja idd. Het is een heel gaaf ding. Totaal anders dan de veelvoorkomende modellen.
Ik vind ook die grote gepolijste centerlinks erg tof.
En fijn dat Bulgari zich heeft ingehouden en geen onnodige teksten op de wijzerplaat heeft gezet. Het design is al druk genoeg en heeft juist de rust en het contrast van die wijzerplaat nodig
Ik heb er nu een paar keer een omgehad, ook gecompliceerde. Maar die kast hè, die is me gewoon te ingewikkeld. Ik kan er niet aan wennen.
Ik vond hem naast net te breed ook te plat voor de breedte.
De blauwe plaat van jouw foto is wel lekker btw.
Hier heb je btw jouw antwoord @Horlogemakker