Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

(foto van catawiki)
Deze worldtimer van Hamilton!

3 likes

Deze heb ik nog nooit gezien. Heel interessant.
Duurt wel even om de tijd af te lezen.

1 like

Slik…

1 like

Om en nabij 50K eypos :sweat:

Niet voor de plebs dus.

1 like

Heel gaaf ding ook, idd! :sunglasses: Maar wel een flink apparaat, om de pols. :sweat_smile:

1 like

#teamSquale

7 likes

11 likes

Zo gruwelijk veel doekoe en geeneens een minuut-wijzer. Pardon, centrale minuut-wijzer. Als dit nou eens een KS was met een centrale minuutwijzer en een jumping hour… Nou voelt het gewoon alsof ze wat vergeten zijn voor m’n geld.

2 likes

Gruwelijk veel geld, absoluut! Maar, ik vind het wel een prachtig design en het idee van een “small minutes” ipv seconds zodat de rest van de dial onverstoord kan shinen spreekt mij juist weer enorm aan!

Kijk dan:

11 likes

14 likes

10 likes

De meeste die ik voorbij zie komen van Sartory Billard vind ik niet super, maar soms:

:star_struck:

Foto: Instagram SB.

16 likes

Laten we t maar niet over de prijs hebben. 1.3 miljoen ekki

Dromen mag soms toch?

Maar doe me deze maar vandaag :partying_face:

17 likes

Het is iig een ongelofelijk technisch hoogstandje. Onwerkelijk. :ok_hand:

booh dat is echt gaaf

1 like

Ik weet niet, man. Tegelijkertijd saai en tureluurs, in verband met een verkeerde keuze van geometrisch patroon. :slight_smile: Dit is niet de subtiliteit van een Breguet 5157. :slight_smile: Die je ook voor de helft scoort.

Ach, als je het zo bekijkt vind ik de Louis Erard Guilloché Main ook een topper, voor nog geen tiende van de prijs :wink:

4 likes

Weer een te agressief geometrisch patroon. Ik merk dat we iets andere smaak hebben qua guilloche. Maar dat kan allemaal. :slight_smile:

Weer een ander zal het ongelofelijk saai en te klassiek vinden. Louis Erard Terracotta 39 vind ik wel über vokking cool.

4 likes

Lekker uitgesproken inderdaad :wink:

Nee, gewoon super cool!

Ah, dit verrast me dan wel een beetje. Niet vanwege het horloge (want = gewoon vet!), maar had verwacht dat je deze zou vervloeken ivm de grootte van de small seconds :wink:

2 likes

De grootte is juist super lekker, ook omdat hij in balans is, die gaat van onder de as bijna tot aan de onderkant wijzerplaat, op de 39mm versie. Heerlijk. Dat is nog eens wat anders dan zo’n über klein kut KS complicatie die tegen de as aan zit en dan ruim een halve cm boven de bodem van de wijzerplaat eindigt.

Mijn probleem zit 'm eerder in misplaatste KS dan te grote KS. Ik had 'm wel willen dragen, vandaag. :slight_smile:

12 likes