Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

11 likes

Een nieuw hoofdstuk? Cihanski goes chrono …

Want chrono’s zijn wijzer :sweat_smile: (kweet tis flauw)

1 like

Deze zou ik wel willen dragen

11 likes

Ik doe vandaag mee met Bremont

9 likes

Haha dit is toch wel een geweldige manier om nieuwe aankopen te rationaliseren :joy:

1 like

Ik heb niks met skeleton, niet met geelgoud en niks met Piaget, maar als ik toch ergens 35k had rondslingeren…

11 likes

Die bezel ziet er ‘in aanbouw’ uit

Idem! Maar de Explorer heeft een vibe die de andere niet hebben. Een OP kan er ook nog mee door in dat opzicht. Misschien omdat het niet herkend wordt als een Rolex :thinking: :wink:

1 like

En toch ben ik na @pasd zijn ervaring met zijn Explorer wel heel benieuwd. In theorie is het de perfecte field watch voor mij. Niet te toolish en niet te chique, maar precies goed.

2 likes

Lekker hoor.

27 likes

Dat is het ook zeker wel, alleen persoonlijk voor mij heb ik meer met de titanium matte uitstraling van de Pelagos als gebruik voor toolwatch.

1 like

Weer eens wat anders dan Seiko:

16 likes

Nomos zou deze gesp eens dienen upgraden naar mijn gevoel

Prachtig horloge

1 like

Met 2800 voor een Neomatik vind ik ze toch wel fors aan de prijs. Gaat Nomos ook zo mee omhoog in de pricing?

Ik heb de gesp nog niet bekeken. Is die zo beroerd?

1 like

Glimmend.
Geen on the fly fijnafstelling

1 like

Is altijd al een beetje zo geweest, Nomos ziet zichzelf een beetje als het niche merk naast de andere “kleintjes” (Sinn, Stowa, Damasko etc) denk ik.

1 like

Deze vandaag alstublieft.

16 likes

Deze in 41mm en dan graag het hele weekend.

4 likes

Één van de forumleden heeft 'm. Dat verandert niets aan de behoefte om eens een andere chrono van Staudt om de pols te hebben. Vandaar:

12 likes