Longines Legend Diver 36
Zwerven er wel een paar over het forum, op het randje van te klein en daarom nooit gekocht. Beetje spijt
En ik maar denken dat ik een unieke Staudt had
Vioor mij ook 1 van 2
Oeps dat ben ik volgens mij zelf op de foto
De foto heb ik vrolijk geleend van een eerder post van jou, inderdaad. Werd getriggerd door een foto op het Instagram account van Yvo van een Praeludium in dezelfde tint als de roze chrono. Staudt Only draadje erbij gepakt. Vond ook deze:
Leuk voor morgen
Die wijzerplaat heb ik ook besproken maar ik mis hier contrast van de zilver oxidatie in de iguilloche wijzerplaat
Doorgezeurd om Yvo”s eerste guilloche opnieuw te bewerken en uiteindelijk mijn zin gekregen nadat ik het rib uit mijn lijf op tafel had gelegd
Nu loopt hij weer te flaneren op facebook met een echte zalmroze wijzerplaat ipv deze oudroze. Dit maal op de handwinder versie
Nice! Ik had hem nog niet gezien. Deze willen ze toch in wat grotere aantallen uitbrengen?
(vind de lugs persoonlijk vreselijk)
Deze is emaille, dus die gaan niet in grote oplage komen. De prijs is er ook naar tegenwoordig. 4227€+btw. De grotere oplage gaat over de gelakte wijzerplaten in de model 1 in 38mm. Die zouden 6 a 8 weken na bestelling geleverd worden.
Ik heb al een 2254.50 een 2531.80 en de huidige generatie Seamaster in het wit maar f**k it, de groene staat ook op mijn lijstje.
Zo’n soort verzamelaar ben ik. Als ik een horloge mooi vind, verzamel ik verschillende uitvoeringen
ahhh dank je wel! Heb ik die door elkaar gehaald.
Hahahaha, mooi istie.
(Ook de nieuwsbrief van gisteren gelezen dus ?
Maar euhhh, okay, geen lichtvoetig en elegant modelleke, maar check this out…het schreeuwt vakmanschap, luxe en overbodigheid uit.
Het is een horloge voor de arrivée.
Niet voor mij, maar een dag om de pols om te genieten.