Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

van de series 8 van citizen heeft deze wel de voorkeur:

:yum: :ok_hand:

13 likes

https://magazine.bulangandsons.com/cdn/shop/articles/W-1105-Tudor-Snowflake-Marine-Nationale-Original-Owner_017_1x1_0a469a3d-8263-4a0b-a6ee-76c9217dd558_750x.jpg?v=1666060298

Foto credits to Bulang and Sons

18 likes

Ik ben aan het kijken voor mijn volgende aankoop en dat mag eigenlijk wel een allrounder op staal zijn. Waarschijnlijk wordt het 1 van die 2… kiezen jullie maar vandaag :wink:

• Rolex Explorer 36 (124270)
  • Tudor Black Bay 54

0 stemmers

6 likes

Zeker de moeite waard om deze eens te proberen. De wijzerplaat is in het echt wel een stuk minder roze dan je aan de hand van de foto’s zou vermoeden. Het is meer een roze gloed in zacht licht. Voor mij juist een pluspunt!

Foto van de mijne:

20 likes

Mag het ook een 39mm Explorer zijn? :grinning_face_with_smiling_eyes: Perfecte maat

1 like

Mmh ik heb die een tijd terug eens om gehad en ik vond die aan de grote kant met zijn gepolijste bezel en grote wijzerplaat… maar alles mag in dit topic :wink:

No doubt
image

10 likes

In dit geval Rolex > Tudor, maar zit zelf wel te denken om de BB54 toe te voegen aan een setje waar al een Explorer in zit.

1 like

Het beste antwoord is zoals altijd “beide” dus :sweat_smile:

3 likes

Ik heb de 124270, en zou graag de bb 54 toevoegen. Ze vullen elkaar super aan! Daarbij zou ik kog graag een shunbun bezitten om de 3 piece af te maken.

11 likes

hmmm, :face_with_monocle:
deze ziet er ook wel lekker uit, en met GMT, die heb ik nog niet
misschien iets voor volgend jaar

17 likes

25 likes

come-on-come-to-me

2 likes

3 likes

deze blijft toch hoog op het lijstje staan…

12 likes

11 likes

Beide

Eerst de Explorer en op een later tijdstip de 54 erbij doen

1 like

13 likes

Whooaahhh

Kost dat??

17 likes