Die zou zo goed in jouw set passen
Ja hé, nog een decennium sparen.
Lastig te zeggen met zo weinig aanbod en meestal veilingen, maar 800k zul je wel nodig hebben.
Ref 5074 p(latinum)
Ik zou ze eigenlijk allebei wel willen⊠ook wetende dat ik dan een collectie van drie heb en dan eigenlijk niks meer hoef
Aangezien je groot fan van de 58 bent zou ik zeker voor de 54 gaan in dit geval. Lang niet meer zoveel plezier beleefd aan een nieuw horloge.
Ik heb schrik dat ik altijd het gevoel ga hebben dat ik eigenlijk een Explorer wilde hebben als ik een 54 zou halen (onzin natuurlijk ). Ik heb me bij 2 ADâs opgegeven voor een seintje als 1 van beide binnenkomt, we zien hoe het loopt!
Ming. Gewoon eens een dagje ervaren. Ik vind ze mooi, heb ooit eens een exemplaar van dichtbij mogen bekijken. Maar niet met een dial als deze:
Of deze:
Gelukkig heb ik twee polsenâŠ
Lekkere combi zo.
De zwarte met Sedna goud uit de Tokyo 2020 Speedmaster serie.
Zou een leuke aanvulling zijn op mijn Speedmaster collectie
Baltic heeft wel een winner gelanceerd volgens mij met de Hermetique. Na het zien van dit filmpje wil ik hem!
Het dubbele betalen voor een stuk minder plezier? Ik wist het wel
Ik heb trouwens ook een explorer gehad.
Nice
- Groen
- Beige
- Blauw
- Bruin
0 stemmers
Ja, de BBâs zijn sowieso veel speelser. Nu heb ik al een Oris 65 en lijkt me de Explorer zoân horloge dat eeuwig tijdloos blijft en daardoor een ideale allrounder is. Misschien moet ik gewoon een Explorer kopen, saai vinden en weer verkopen om dan overtuigd een 54 te halen
Anderzijds heb ik met een 54 wel wat budget over voor een GS⊠Geef me er maar een Skyflake bij dan!
Vind ik ook tof! Die kompas bezel vind ik alleen beetje een loze gimmick.