Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Ja stiekem wel. Ik ga het ook nooit gebruiken. Maar ik vind het wel leuk dat die compleet in staal is uitgevoerd en met de de windrichtingen. Anders zou die weer een beetje te veel neigen naar een duiker. Dan lijkt die iets te veel op mijn oude Khaki Sub haha.

4 likes

Gaaf filmpje en mooi horloge!

1 like

Daar staat maar één allrounder bij, dus dat was makkelijk.

1 like

Na het filmpke gezien te hebben… Bruin. Man, wat cool.

2 likes

Ge-wel-dig!

9 likes

13 likes

Ik definieer dat niet zo nauw. Een stalen band, zwarte wijzerplaat en kleine kast is voldoende. Maar qua veelzijdigheid is de Explorer natuurlijk wel onovertroffen :blush:

1 like

10 likes

Degene die die layout ontworpen heeft verdient toch een pak slaag? Ziet eruit alsof er door een klap van alles van de wijzerplaat is losgeraakt wat nu op een hoop onderin ligt :grimacing: :wink:

1 like

Is gulden snede :wink:
En het past beter bij de Nautilus dan bij de neptune :cold_face:

5 likes

7 likes

Mooie kreet om een puinhoop goed te praten :innocent: :wink:
Symmetrie > gulden snede

2 likes

Zo mooi. Net binnen gekregen. Maar helaas, hij doet t niet😤

7 likes

12 likes

Jaaaaa

1 like

Ah dat is balen zeg!

1 like

Ja dank je wel. Zeker omdat ik hem zo mooi vind en het wordt dan weer zo’n hoop gedoe met terug sturen naar Turkije en hopen dat ik mn 50€ inklaring/belasting terugkrijg. 2e hands horloges begin ik nu toch minder te waarderen. Het is me al eens eerder overkomen.

Vandaag aangekondigd, Ming 37.07 Monolith :star_struck:

10 likes

Als ik zie hoe Lange (1) het doet, kan het wel. Maar ik ben het eens dat deze een rommeltje is

1 like

Al navraag gedaan voor reparaties hier op het forum? Wie weet kan iemand je hier helpen? Er zijn genoeg horlogemakers hier.

1 like