Die laat inderdaad zien dat je ondanks het ontbreken van symmetrie toch iets kloppends kunt maken.
Het blijft natuurlijk altijd een uitdaging om al die complicaties op een wijzerplaat kwijt te raken, en dan achter de wijzerplaat aan te sluiten op een plek op het uurwerk waar daar ruimte voor is.
Maar bij die Patek krijg je wel heel erg de indruk dat de uurwerkafdeling het voor het zeggen had; HIER komen die wijzerasjes het uurwerk uit, en hoe jullie op de wijzerplaatafdeling daar een wijzerplaat bij maken zoeken jullie maar lekker uit
Ik denk dat ik alleen nog maar Omega Seamaster’s ga toevoegen aan mijn collectie.
Lijkt erop dat ik die gewoon de mooiste horloges vind.
Draag ze ook erg graag.
De Seamaster collectie is erg veelzijdig natuurlijk. Kan je alle kanten mee op.
Ik zit er zelf ook aan te denken om nog een groene Seamaster 300m of de nieuwe groene Aqua Terra toe te voegen terwijl ik al een Seamaster 300 heb.
Is een Zenith-discussie aangeslingerd door @Brick ver de El Primero tricolore waar de subdial op 9 wegvalt in de kleur van de plaat als je er van een afstandje naar kijkt en waarom de Manufacture edition “beter” is. Dolletje met @Brick dat het wel meevalt.