Heb deze meerdere gepast, want ben echt verliefd, maar hij is 2mm te dik om te kopen
Geweldig en platinum. Ik volg deze al een aantal maanden.
Ik was helemaal blij toen deze Ebel dresser twee weken geleden bezorgd werd.
Helaas bleek de bumper automaat niet te werken en ik kon voor dit exotisch uurwerkje zo snel geen vervangend lager vinden.
Met pijn in het hart is ie afgelopen weekend retour verkoper gegaan…
Op papier valt het mee toch? 12.7mm bij 40mm diameter. Dat is maar één millimeter meer dan bijvoorbeeld een BB58 of de Breitling Chronomat die ik nu heb.
Mogelijk voelt het ook zo door de rechte zijkanten. Ik zal hem eens passen, bedankt voor de tip!
Serieus? Niemand hier behalve ik die vind dat nepgoud gewoon zo skeer als de hel is? Wel wat jammer dat ik de enige ben uit 32 stemmers die je hier voor wil behoeden.
Hier ook. Liever zonder horloge begraven worden dan zo’n vies ding.
Nee hoor, ook al 11 man die “geen van beiden” gekozen heeft
Ik mis overtuiging in die stem. Een soort agnosten, zeg maar. “Will they, won’t they” is leuk voor jaren 90 sitcoms, niet voor wanneer iemand het risico loopt een nepgouden budget orient aan te schaffen.
Daarom heb ik maar niet gestemd; “HELL NO” staat er niet bij
Nooit gehoord van
Goldplated?
Van plaque d’or?
De mooiste horloges zijn gemaakt van dat materiaal, bijvoorbeeld:
“Nepgoud” , plaque d’or, is voor horloge liefhebbers gewoon een degelijke en betaalbare optie.
Nietwaar?
Inderdaad, niet waar.
Ik wilde het echt heel graag oké vinden, maar op mijn bescheiden pols werkte het gewoon niet. Met stalen band al iets beter dan op leer.