Berneron Mirage
Is dat die MRB?
Fantastisch mooi
TAG Heuer is op het moment goed bezig. Ook die nieuwe gouden glass box is super cool. Kortom: Ik droom niks, maar kan het me voorstellen.
Als ik hier naar kijk word ik mij toch een beetje misselijk en duizelig …
Dit zou niks voor mij zijn
Ik vind hem ook echt prachtig! Ik zelf ga voor de blauwe Jan Mayen. Wie weet win ik hem wel vandaag…
En nu een dag te laat Geintje, ik had hem gisteren om, dus jij mag vandaag
Ik heb geen idee. Ik dacht eerst aan dat anti condens dingetje, maar dat zit eigenlijk discreet verwerkt in de wijzerplaat.
Ook zat ik te denken aan de Captive Safety Diver´s Bezel with guard, maar dan zou het meer een knopje moeten zijn.
Zou het dan toch een helium escape valve zijn? Daar lees ik echter niks over.
Iets voor die olie-vulling?
Dit is briljant… Het is het liefdeskind van een Patek Calatrava, Cartier Crash en een Vacheron American, met een uurwerk met vol gouden bruggen, en dan ook nog eens asymmetrisch voor deze kast ontworpen. Godnondeju, zo heurt het. Ik vind het geweldig. Dat ie dan ook nog eens de uur- en minuutwijzer om heeft gedraaid op de pijp om een zo strak mogelijk bol glaasje te kunnen trekken… Echt heel leuk.
Maar goed… Ik heb nog wel een conservatievere keuze voor je.
Deze mensen zijn ook fijn bezig. Merk de details op in de wijzers… Aubergine kleurige speer-vormige wijzers. Geweldig.
Dat
Dat . Die onttrekt het vocht uit het horloge en wordt blauwer naarmate het meer vocht opneemt
Net als Always Ultra, als ik de reclame moet geloven.
Sorry, ik leg soms rare (maand)verbanden …