In de echte wereld klopt dat alleen als je van adel bent.
Heel toffe duiker. Ik vond hem ook direct mooi.
Ik vind deze nog mooier in goud. Een goede combinatie met de paarse wijzers.
Met een uurwerk van 26mm in doorsnede, zou deze nog veel mooier zijn in een 37mm case. Je iet op de foto hieronder toch duidelijk een soort ‘spacer’ zitten rond het uurwerk om de kast op te vullen.
Ze hebben het model Benu ook in 37mm uitgebracht, dus wie weet…
Edit: Ik zie nu op hun site dat er ook al een Tefnut model bestaat in 36mm. Dat zou ook prima zijn voor dit specifieke model - zoveel verfijnder…
Ben je van je geloof gevallen
Als ik t me goed herinner heb jij toch een hekel aan gravering op de balans brug?
Prachtig horloge.

Als ik t me goed herinner heb jij toch een hekel aan gravering op de balans brug?
Ja, dat klopt. De dame achter het merk komt ook bij Lange weg, vandaar die rare tic.
Ik zie het inderdaad vele malen liever zonder. Daarom was mijn oorspronkelijke keuze ook de Bermeron in geelgoud. Het was maar om @Brick tegemoet te komen, die Grossman. Mooi horloge hoor, maar geen Breguet.
Had vandaag deze willen dragen, maar hij is een dag te laat en het lijkt erop dat 'ie pas vanavond na 22:00 uur bezorgd gaat worden.

Had vandaag deze willen dragen
Dat snap ik heel goed, wat een gave Oris zeg en de OC lijkt heel goed zo op deze foto

maar hij is een dag te laat en het lijkt erop dat 'ie pas vanavond na 22:00 uur bezorgd gaat worden.
Hopelijk kun je vanavond na 22:00uur genieten van deze stunner!
Erg mooi, ik begrijp je ongeduld
Wat kost zoiets eigenlijk?
Ome Grossman gaat in het goud voor 36000 Euro, terwijl ome Berneron in het goud 48K doet.
Natuurlijk zijn dat belachelijke prijzen. Een Breguet 5157 van 19K in geelgoud is daarmee eigenlijk een “Value proposition” in goud.
Dat zijn pittige prijzen ja! Maar wel prachtig! De Vacheron Patrimony van hierboven iets meer dan 23.000. Ook nog best redelijk vind ik. (Kijkende naar Lange en Patek)