Wat had je willen dragen vandaag? deel X

De PCL’s zijn nog het minste… er is geen geborsteld vlak aan heel de kast. Ik wil niet weten hoe die er gaat uitzien na een jaartje dragen :face_with_peeking_eye:

De gelakte wijzerplaat is wel heel mooi, het moet ook gezegd worden. Hier staat overigens nog een foto van de comfort setting:

5 likes

Ah, comfortsluiting. Dat wist ik niet. Dat klinkt okay.

2 likes

Overigens wil ik deze ook kopen. Geprobeerd op een beurs in Parijs afgelopen jaar. Perfecte beater!

12 likes

Ik dacht dat in het topic over “je collectie op 1 foto” iemand aangaf dat deze mocht vertrekken. Maar mogelijks geen zwarte.

1 like

wel een mooi band,beetje president vibe
plaat is ook heel gaaf

1 like

10 likes

Nog 2 nachtjes, dan ben ik jarig en mag ie de kast uit :crazy_face:

Groeten
Rutger

16 likes

Deze, mijn eigen Save the Ocean Monster:

Maar dat kan snel weer, want zojuist verzendinfo gekregen van Rob, dus morgen of zaterdag weer om de pols, mét saffier en een strak afgeregeld uurwerkje :sunglasses:

6 likes

Lekker bezig IWC! :heart_eyes:

16 likes

Casual friday :upside_down_face:

12 likes

Doe mij deze dan maar. Bizarre collectie had de beste man.

16 likes

Die vond ik minder. De uurindexen in de mop is meh, en het patroon op de backplate maakt de tijd aflezen erg verwarrend vind ik. Maar daar gaat het ook niet echt om in dit type horloges :no_mouth:

1 like

Nee klopt. Dit is een horloge dat je eigenlijk gewoon omdoet zonder het te zetten. Het opwinden is rotklus met die losse kroon en het aflezen van de tijd is ook geen pretje.

1 like

22 likes

Daar ga je zeker geen spijt van krijgen!

7 likes

17 likes

Maar een goed excuus om als man een 101 te hebben.

2 likes

Lekker bold:

7 likes

Lekker sjiek

slgw002j

38 likes

Oeff :heart_eyes::heart_eyes:

1 like