Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Ik moet wat zelfbeheersing kweken om deze niet te bestellen. Er zit wat auto nieuws aan de horizon.

3 likes

17363730310717555337074383046011

10 likes

AnOrdain had ik graag gedragen vandaag😅

20 likes

16 likes

Inmiddels in bezit! :smiley:

2 likes

Hij ontbreekt hier nog :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Proficiat nog met je fraaie aanwinst :+1:

Tsja… :heart_eyes:

Helaas de fondsen (nog) niet

20 likes

Geweldige looks met die dails, benieuwd welke je gekozen hebt maar het zal ongetwijfeld een mooie zijn :smiling_face:

Thx!.
Die je ziet heb ik gekozen! :grinning:

10 likes

Hahaha oops ik dacht dat jij het over een AnOrdain had :sweat_smile:

Maar zoals gezegd die poljot vind ik erg mooi

2 likes

Dat is ook niet verwonderlijk, GS hanteert wel n enorm prijsverschil als t goud moet worden in plaats van staal.

Passend voor een dag vol meetings

21 likes

Jij hebt normaal zo’n uitgelezen smaak dat ik me iedere keer weer verbaas als je met deze horreur aan komt zetten. Dit is een oprechte vraag: wat blijft jou toch zo trekken aan deze TAG?

Ik zie met name te korte wijzers, de ongelukkige keuze om het horloge gewoon te groot te maken, waarbij de maat maar opgevangen wordt door een rehaut waar de minute track op staat, een plompverloren witte datum, en een kleur die zo fout is dat hij de poging tot speels ontwerp teniet doet, en gewoon plat en kunstmatig aanvoelt.

Gegeven jouw verdere verzameling: waarom? Nogmaals, niet om lullig te doen, dit is oprechte interesse.

Als je dan iets roze wilt stel ik deze twee voor:

Grand Seiko Heritage Sakura Kakushi 38mm (nog steeds met rehaut, maar minder in het oog springend)

Rolex Oyster Perpetual in roze 36mm

21 likes

Fotocredits @InspectorClouseau

26 likes

16 likes

:smiling_face:

15 likes

14 likes

die heb ik al eens eerder gezien :star_struck:
ik denk dat hij ook hier thuis hoort, niet? :smiley:

1 like

Het zal niet zo mooi matchen met mijn huidskleur maar deze combi is erg mooi