Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Ach. Voor de nieuwprijs van dat horloge koop je ook een huis (misschien nu niet meer, maar het is iig meer dan dat wij voor ons huis betaalde :joy:).

1 like

Maar op een huis kan je niet zien hoe laat het is. :see_no_evil:

1 like

Deze Limited Edition IWC :star_struck:

16 likes

25 likes

16 likes

Verkocht (al een hele tijd geleden) en eigenlijk wel “seller remorse” :-).
Zou volgende keer wel gaan voor de date only

12 likes

19 likes

8 likes

Dial is zwart grijs ipv wit, vind het contrast een stuk gaver :star_struck:

1 like

En @tompj

De regulator is incoming.

Ik heb t al eerder gezegd. Voor een keer maakt de maat me niks uit. Maar dan met mate. Heb geen Breitling met 46 mm incoming. En smaken verschillen immers :slight_smile:

En ja de Mut moon zou zomaar weleens mijn laatste kunnen worden maare heeft JLC de prijs de afgelopen tijd verhoogd? Zou toch zweren toen ik de TH Carrera Pink ging passen samen met de Pam dan die prijs pakweg een maand geleden een paar honderd euro lager lag.

Ik zie zowel op een Duitse ad site de 36 mm voor €12500 staan. Bij schaap €12800 en op de site van JLC zelf icm met Duitsland €9800.

Ik zou zweren dat dat een paar weken geleden nog net iets meer dan €9k was.

Zien of t in 2025/2026 haalbaar is. Mits de beslissing daar op valt want WEER een lichte wijzerplaat.

Dus OT

14 likes

Eentje hiervan, blijft leuk spul!

19 likes

Mijn mening is natuurlijk niet relevant voor jouw plezier. Gefeliciteerd!

Het verwonderd me wel een beetje dat je ermee door bent gegaan na dat bespottelijke traject van bestellen, wachten en aan het lijntje gehouden worden. Ik had onvriendelijk bedankt.

Ja. Ik heb een aantal weken geleden nog een nieuwe JLC gekocht. Grijs, dat wel, maar ze worden alleen maar duurder.

Om je verwachtingen te managen: dan zal hij nog een stuk duurder zijn. Maar wellicht dat je hem tegen die tijd tweedehands vindt.

1 like

Dank je wel.

We gaan t zien wat volgend jaar op mijn pad komt en ook maar even duidelijkheid krijgen (eind) volgend jaar of 2026 over de prijs. Vind t vreemd dat als ik filter bij 2 ad’s ik een andere prijs te zien krijg voor de 36 mm die ook nog eens hoger zijn dan de prijs die op de officiële (Duitse) site staat want btw verschil kan wat verklaren maar geen paar €1k

1 like

Weet je zeker dat die van schaap 36mm is, Ik zie daar alleen een 39mm voor 12.4k?

1 like

7 likes

Is het niet een fout van de AD dat ze hem verwarren met de 39mm mut moon qua prijs?

1 like

Zie net dat het antwoord wss al is gegeven. :sweat_smile::grin:

:open_mouth:

4 likes

Ouch!

3 likes

Trek het je niet aan. Zelfs het beste paard struikelt weleens. Dat houdt het lekker menselijk voor de rest. :smile:

2 likes