Pfurgh
De Globemaster zou een mooie aanvulling kunnen zijn op mijn Speedmaster! Af en toe kom ik er een foto van tegen en dan vind ik hem weer prachtig… jammer dat de stalen band wat zwaar is blijkbaar
Of is die sowieso mooier op leer?
- Staal
- Leer
- Weg ermee
Je had toch ook een Railmaster? Of is die al weer vertrokken? Een Globemaster erbij zou dan voor mij iets te veel van het goede zijn.
Prachtig horloge qua looks maar is me iets te groot voor het type horloge.
Staal, maar om dan ook op leer / canvas. Altijd staal kopen…
De verhoudingen kloppen Anthony. Dat zeg ik niet. Maar doe gewoon alles x0.9 en je bent er.
Helder en duidelijk
Voor mij moet deze echt niet kleiner.
Prachtig op leer.
Diameter van 35mm?
Ik ben er zeer blij mee zoals hij is, maar net een pietsje (ik ga er tussenin zitten met x 0.95) ranker zou ik ook niet erg hebben gevonden tbh.
Ja klopt en nee, die gaat nergens heen. De blauwe wijzerplaat en het dressy kantje vind ik wel mooi en hij zou mooi staan naast mijn Connies.
Dit is de “collectie”. Een Manhattan Connie en een Ploprof staan ook op het wensenlijstje, maar zo’n Globemaster is ook wel een leuke allrounder. In dit topic kan alles gelukkig
Misschien wel… maar ik heb niet het gevoel dat een nieuwe release hoog op de agenda staat bij Omega, laat staan in een kleinere maat.
Dat zou een 1 op 1 reissue van de C shape kast zijn dan
37mm en een minder zware metalen band erop zou inderdaad perfect zijn. Maar het blijft een mooi stuk!
Pakt 38mm.