Spannend! We gaan het meemaken. Benieuwd naar de reveal!
Oef, dat is echt nog kleiner dan ik al dacht.
Wie A zegt …
Tof! Kende dit merk nog niet, zojuist even gekeken zit ook wel leuk spul tussen .
phoe! wow! jawadde
Oef wat een knaller! Ideaal voor het einde van het jaar
Mooie kleurcombi!
Ik moet zeggen dat ik voor mezelf toch wel wat nieuws ontdek in de horlogewereld.
Eerst de master ultra thin lijn van JLC, prachtig in zijn eenvoud.
Ik zat wat modellen te bekijken van JLC op de site van de AD bij ons in de stad en ik kwam het volgende horloge tegen.
De Glashütte Original PanoMaticLunar
Ik had al wel van het merk gehoord maar ik weet eigenlijk niets over het merk eerlijk gezegd.
Ik heb het dus eens wat nader bekeken, vooral zo dus:
Wat mij opvalt is de afwerking in deze prijsklasse.
Deze is 12k dacht ik bij de AD, dezelfde prijsklasse als de JLC die ik mooi vind en die van de GS evo9 lijn.
Wat ik verbazend vind is de afwerking, de handgravure en de details zijn echt prachtig!
Het is cool om te zien hoe deze merken verschillen, de JLC is prachtig in zijn eenvoud, de GSen hebben prachtige dials en zijn vervaardigd uit de beste materialen.
Toch moet ik eerlijk zijn dat ik echt verschiet als ik naar de glashütte kijk, hij ziet eruit alsof hij boven de 2 uittorent.
Is dit ook zo?
Heeft iemand hier een mening of een gedachte over?
Nog wat plaatjes

Ik het de Pano in blauw gehad, de JLC Ultra Thin Moon in zwart en blauw en heb de GS behoorlijk vaak geprobeerd bij de ad.
Allemaal erg mooi, gewoon heel verschillend. De Glashütte is prachtig afgewerkt, schitterend uurwerk ook. Tikje dik misschien.
De JLC ligt logischerwijs heel laag op de pols, echt een heel andere vibe. Afwerking heel goed, duidelijk minder ‘in your face’.
Bij de GS zijn het vooral vooral de wijzerplaat en polishing van de kast die indruk maken. Iets sportiever qua kast.
Gewoon allemaal zelf gaan proberen, dat is het beste. Je kunt hier niet fout kiezen, maar ze zijn echt heel verschillend ten opzichte van elkaar.
Trip down the rabbit hole precies
De nieuwprijzen van JLC zijn wat te hoog idd. Jong gebruikt kun je prima spul vinden voor een pak minder.