Klopt ja, ook de enigste lijn volgens mij
.
Vind dat er ook best mooie modellen tussen de Freelancer lijn zitten. Het merk kampt een beetje met een hoog Kijkshop imago, maar vind dit geen recht doen aan enkele van de meer recente releases. Zo vind ik de gradient in onderstaande blauwe GMT echt fraai!
Je hebt gelijk er zitten blijkbaar wel meer mooie modellen tussen, i stand corrected :).
Maar inderdaad dat hoog Kijkshop gehalte zoals je het zegt: bijv. Raymond Weil. Toch wel diverse online outlets en vaak relatief hoge kortingen. Dat doet ook wel wat met je imago als luxe merk.
Christopher Ward heeft daar slim op ingespeeld door te stoppen met kortingsvouchers, tijdelijke uitverkopen en acties zoals Black Friday. In plaats daarvan bieden ze slechts twee keer per jaar een sale aan, waarin je ‘nearly new’ (geretourneerde) modellen kunt kopen. Dit lijkt hen goed af te gaan.
Ik denk dat andere merken, zoals o.a. Raymond Weil & Maurice Lacroix, hier ook voordeel uit zouden kunnen halen qua branding.
Nu weer de Date Sub, om gek van te worden…
M’n Tudors zijn zonder datum vandaar. Hopelijk kom ik er ooit uit op welke Submariner ik mijn pijlen kan richten
(bron foto ben ik kwijt)
Heb je die uit t blauwe gevist?
En liefst ook een uurwerk, anders gaan de wijzers nogal rondvliegen
Ik moest al aan jou denken toen Michiel zijn advertentie plaatste. Gaaf man!
Thanks. Ik ook aan jou. Maar dat vertel ik later nog wel
Maakt het wel duurder meteen
Ik zou zeggen vraag t Paul of Hentschel of Cornehl. Die hebben ‘dummy’s’ die ze opsturen maar goed dan blijft t eewig 8 uur
ik heb geen haast, en dat is bij sommige micro brands ook maar goed