Lastig te vinden gebruikt.
Zeer bijzondere bracelet. Micro rotor. .
Doel is toch echt dit jaar voor mij kijken naar de JLC mut moon.
Echter als ik kijk wat GS maakt voor een beetje meer.
Sneltikker met 80 uur pr
Maar goed intussen meer dan €10k voor staal…
GS is gelukkig geen merk waar je list voor moet betalen. Voor minder dan 8k vind je ze al nieuw op Chrono24
dat wellicht de mooiste JlC die ik ooit heb gezien.
Prachtig!
Prachtig horloge, schitterende band .
Niet eerder gezien bij jou.
Kan het zijn dat de band aan beide zijden niet goed aansluit aan de kast? Of is dat gezichtsbedrog?
Dit uurwerk is wel om van te watertanden! Eerst moest GS het vooral hebben van de afwerking en bijzondere techniek (springdrive). Maar dit neigt aardig richting high horology als totaalpakket.
Klopt, we zitten dan ook in het topic ‘wat had je willen dragen’
Daar is iets mee inderdaad. Aansluiten op de kast is bij de meeste constellations van die tijd een probleem lijkt me, maar de bandbreedte doet vermoeden dat een van de pootjes wat naar buiten geplooid is, of dat er iets met de endlink gebeurd is.
Die holle endlinks rammelen altijd langs alle kanten. Dat is de reden dat ik die banden niet zo graag draag. Maar je kan het meestal wel wat bijplooien
Heb je die band bij jouw gouden connie Jasper?
Gisteren bij de Breitling Boutique wederom de Navitimer gapast. Helaas geen foto’s gemaakt. Ik heb nu alle kleuren een keer gepast, zowel op staal als op leer. Gisteren was het de beurt aan de laatste configuratie, de ice blue op zwart leer.
Als er een Navitimer komt, wordt het zeker deze. Deze wijzerplaat heeft me ontzettend verrast.
Ja zeg…dit helpt niet bij mijn zelfbeheersing…