Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Afgelopen weekend bij Schaap/Citroen in de etalage zien staan… :heart_eyes:

14 likes

De 36mm versie?

Sowieso vind ik deze generatie erg ondergewaardeerd.

Vandaag deze graag:

21 likes

14 likes

O&W North Atlantic Blue op perlon regatta strap on date HF :wink:

:parasol_on_ground:

14 likes

Vandaag heb ik zin in iets kleins van Sinn

34 mm

11 likes

Mooi horloge alleen jammer van de 2 kronen. Wat is daar de functie van?

1 like

Deze maanfase is nieuw. Nu heb ik die niet gepast. Wat ik wel gepast heb is dit dames-model:

Ik zou hem graag kopen, de large Cape Cod Crépuscule. Damn. Een meesterstuk. Erg cool.

14 likes

if-you-say-so-

:nail_care:

1 like

14 likes

Hee, je interne boomer manifesteert zich! De maat is goed voor me, het ontwerp is cool, en past goed bij me, en ik ben uiteraard niet geboren om jouw idee van mannelijkheid te belichamen. Ik ben groot fan van een tijdsgewricht waarin dat soort dingen vloeibaar kunnen worden. Nu wil ik 'm eigenlijk nog meer hebben. :slight_smile:

1 like

Ik vind het een toffe kastvorm, erg onderscheidend. Maar dit is chiclettenbakafwerking, en hoort niet voor de hoge prijs die ze er vast en zeker voor vragen.

1 like

Mooie verwoording Chris, lets rock :blush:

1 like

Wie verzint zo een prachtige bewoording :innocent:

Only you Fate :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mooi gezegd!

Large is hier nog steeds gewoon heel klein.

Hermes heeft vaak in het ontwerp verwijzingen naar het verleden. Zo’n gestileerde gesp is leuk gevonden en ook wat anders dan anders.

1 like

Ik vind hem gaaf. Houd alleen niet van paars.

Wat mij betreft mag een horloge ook een sieraad zijn. Het hoeft niet altijd dik en ‘stoer’ als een duiker.

2 likes

Hij zat bij mij volwassener dan een Tank Large.

In het echie is hij subtieler.

Ik weet niet of dat in het echt ook zo was, ik had niet de tegenwoordigheid van geest om er een foto van te maken. Ik vond 'm op het vliegveld met name mooi.

Ik laat me overigens vertellen dat het cape cod ontwerp iets met de paardensport te maken moet hebben, dus wie weet… misschien is het een gesp van een zadel of zo. Ofschoon ik niet van de paardensport ben, toch prima. Hij draagt als een soort Tank/Santos/Reverso, qua “polsgevoel”.

2 likes

Ik vraag het mijn vriendin eens.

1 like

Cape cod, hoe toepasselijk! :wink:

3 likes

17 likes

wat is het?