Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Een ref. 44940 zou ik ooit nog wel eens aan de collectie willen toevoegen.

11 likes

Het zal zeker een two tone worden. Deze Certina 38mm vandaag aangehad en het was een prima eerlijke duiker.

8 likes

Kom zojuist onderstaande tegen. Zou de groene, ondanks de te grote maat voor mijn polsje, vandaag wel even willen dragen. De witte band zou ik dan wel direct wisselen voor een ander kleurtje.

2 likes

En hebben ze de wachttijd intussen wat kunnen terug brengen? Ik hou dit niet echt in de gaten maar was dat niet een tijd geleden iets van bijna een jaar of 8? Heel lang iig. Correct me if I am wrong. :face_with_peeking_eye:

Ot iets met een zwarte wijzerplaat graag

7 likes

De OP in 36mm staat nog steeds hoog op mijn lijstje :grin:

21 likes

De Prime al gezien in het blauwe gedeelte?

1 like

24 likes

De nieuwe SBGE311 AJHH Limited

13 likes

16 likes

Nu wel. :slightly_smiling_face:

Kriebelt niet, gelukkig.

PS: net zo eentje gezien bij @Climholland. Leuk om eens te proberen. Hij heeft er meerdere, overigens. :upside_down_face:

13 likes

Dit ziet er toch wel heel tof uit. Deze zou ik wel eens nader willen bekijken.
Dankzij de podcast mannen :ok_hand:t2:

29 likes

9 likes

Deze zou ik wel willen. Een Hublot? Ja! Een tof design en goede maat (38mm). Helaas zelfs tweedehands nog best aan de prijs, zeker voor de specs.

17 likes

En een datumvenster in de kleur van de plaat. Plusje erbij :wink:

1 like

Een paar maar.

2 likes

11 likes

Oeh, die is zeker lekker!

1 like

10 likes

Parmigiani Fleurier Toric.

15 likes

Kijk. Omega kan het wel, in de eigen catalogus van 1965 duiken. Helaas allerlei verwijzingen naar de sportwereld. Ik zit niet te wachten op 17.000 Euro aan horloge met allerlei verwijzingen naar grootschalige corruptie op de achterkant, maar als ze hier nou eens gewoon op normale voet mee door gingen… Tja.

25 likes