Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Wel, niet tijdens de werkuren.
Stuur me een pm dan vergeet ik het niet.

1 like

Klopt, de SPB121 heeft wel een datumloepje.

Het blijven charmante horloges. Ook al vaak op het punt gestaan om er een aan te schaffen, maar ik ben inmiddels een te grote snob om het nog te doen.

4 likes

Kwam deze gisteravond nogmaals tegen, en zelfs na het wakker worden vind ik ‘m nog leuk. Wel benieuwd of die belletjes snel gaan vervelen, dus eerst maar eens een dagje :sweat_smile:

9 likes

Tof, dat vind ik leuk, dank je!

Je hebt gelijk. :man_facepalming:
Hij heeft wel saffier btw.

1 like

Ik had gehoopt dat die tegen zou vallen toen ik m paste. Deed die niet.

Maar goed eerst wil ik toch echt de mut moon 36 bepotelen. Intussen zijn we 3 maanden verder en ik kom de nieuwe versie nog steeds niet tegen op de site’s van Wempe, Bucherer, Schaap ect.

In t kader van logica als in nog een dress watch en of lichte wijzerplaat is dat een goed idee, zou de PAM een logischere keuze zijn. En hou ik ook nog aardig wat doekoe over tov de JLC.

Andere optie’s zijn:

Go panoreserve, lunar of sea-q
Cartier Tank in rosé goud
Mss toch eens koekeloeren naar een GS met t nieuwe hi beat uurwerk of 5 dagen springdrive.

Maar toch

Doe toch vandaag de mut moon maar

12 likes

Dat ding heeft nooit geen saffier gehad.

Alle SARB’s hadden saffier. En de huidige Alpinisten nog steeds.

Die voel ik wel. Hij is niet klein, maar mooier dan Lange, in mijn optiek, als je de Panoreserve Date met großdatum bedoelt.

Soort van gaap. Dan liever een Americaine voor heren.

Evolution 9 is lomp en lelijk, naar mijn smaak. De enige soort van OK optie in die hele collectie is de SLGW003, maar die heeft zo’n lelijke patroontjes dial. Dat kan bij een sporthorloge, ik vind het afgrijselijk op een dress watch.

Kortom: Grand Seiko heeft in mijn optiek buiten de OG SBGW geen fatsoenlijke dress watches in de collectie. Dan kom ik eerder op een Credor Goldfeather uit.

You chose wisely.

3 likes

13 likes

Ameen

P0rn

Nou dat ja, leuk dat het kan maar waarom zou je dat willen :slight_smile:

1 like

7 likes

8 likes

Een van deze 2 prachtige oris

17 likes

17 likes

AAAAH YESSIRR

Nice, dank je!

Ben ik de enige die dit echt amazing vindt??

1 like

Ik kreeg een notificatie

:100:

1 like

Als jij er blij mee bent, dan ik ook.

1 like

Interessant hoor! Nét buiten 't budget jammer genoeg.

3 likes

Ik kom ook ongeveer honderd honderdjes tekort :joy:

1 like