Wat had je willen dragen vandaag? deel X

@JacksonT: Goede vraag Ik zie tegenwoordig meer etalages in t buitenland en niet op JLC gelet dus geen idee hoe ad vs Botique verhouding is.

Heb al een Reverso, vindt hoe mooi de wijzerplaat van de Automatique ook is wat van de prijs dus doe me de maanfase maar :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ga hopelijk ook nog wat passen. Wil de TH carrera pink nog eens om hebben, Panerai Radiomir 40 mm om een knoop door te hakken en de nieuwe JLC 36 mm moon indien die er is.

Vd Gang, Hentschel en Habring2 worden m niet meer dit jaar :face_with_peeking_eye:

2 likes

Ik zou hier nog wel wat onbereikbaar spul neer kunnen zetten maar onbereikbaar heeft niet zoveel zin n.m.m. dus hou ik het dit keer bij de, recentelijk door Fratello besproken Beaufort Fiordland GMT.

Martini Grey of Negroni Orange is nog even een toss up maar in ieder geval wel op de 11-row BOR-achtige band.

Ook prettig geprijsd en nee, ik heb geen aandelen :wink:

©️ foto’s ligt bij Fratello

6 likes

Mooi lijstje heb je nog! Ik ga proberen ergens de reverso te passen en evt de ultrathin. Denk dat de reverso een mooie maat heeft. Ben zeer beneiuwd! Welke maat reverso heb jij op dit moment?

1 like

SBGD202

27 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Master Piece!

1 like

Perfectie. :heart_eyes:

Poeh! Die is :star_struck:

1 like

Een voor mij totaal onbekend merk, maar deze zou ik wel een dag willen proberen:

6 likes

Eerder deze week deze eens gepast. Zou hem wel eens een dagje of weekje willen dragen :grimacing:

3 likes

:slightly_smiling_face:

7 likes

Idem

7 likes

In deze ‘time only’ vorm ziet hij er toch ineens wel mooi uit moet ik zeggen.

2 likes

Cool :sunglasses:

2 likes

Ik ook :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

Wat een horloge. :star_struck:

10 likes

Dat doen ze toch wel weer goed. Heerlijk profiel :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Bron: Fratello Watches.

17 likes

Deze jeukt me echt zo erggg

15 likes

vind het een beetje Maen vibes hebben :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

18 likes