Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Dom getwijfeld eigenlijk. Dit is echt een “exit watch” van mij en zou voor altijd in de collectie blijven.

1 like

Details! :smiley:

Bedankt voor de tip :wink:

2 likes

Deze voor vandaag:

16 likes

als ik er zo eentje ergens tegenkom zal je snel moeten zijn want anders ben ik er mee weg,
dat gezegd zijnde ben ik ook wel teleur gesteld dat ik hem ook niet gezien heb :face_exhaling:

1 like

Ik zal je in gedachten houden als ik hem tegenkom en zelf het budget niet heb.

Dat was nu eigenlijk ook de reden maar ik had m’n vrouw al overgehaald :joy::joy::joy:

1 like

Wel weer twee vette releases van Breitling hoor! Graag de blauwe voor de zomer! :heart_eyes:

18 likes

Je kunt het niet meer zien maar hij was ongepolijst, wijzers en wp in goede staat, indices ook.

Geen putjes alleen haarlijntjes. Serienummer en medaillon nog crisp.

Vraagprijs €1750

Geen wonder dat ie binnen een dag gone was

3 likes

:face_with_spiral_eyes: had ik dat geweten was hij mijn kant opgekomen,
ik kom regelmatig ook chronometers tegen maar niet in zo’n goede staat en soms voor veel meer dan deze prijs :unamused:
maar ja, hoop doet leven, ooit moet het wel eens lukken, maar voor nu een gemiste kans :slightly_smiling_face:

1 like

Ik was even helemaal in de ban van de Speedmaster Fois2, maar de witte is gewoon tijdloos… geef mij die maar vandaag dus :smiley:

18 likes

Ik had ze naast elkaar liggen. De FOIS vind ik heel mooi, maar misschien wel ietsie ‘overdesigned’ met blauwe plaat en patina. De witte is geweldig. Knalt je tegemoet.

17 likes

Staat er een in blauw :

Doe hem een bod zou ik zeggen!

1 like

Soms moet je jezelf dingen gunnen haha.

Ik zie ze ook wel eens voor 500+ meer in beduidend mindere staat.

Misschien was deze dan ook wel te goed om waar te zijn :joy:

1 like

Ik kan me er iets bij voorstellen, ik zou denk ik hetzelfde gekozen hebben. Mooie foto van de wijzerplaat ook trouwens :ok_hand:

Hij staat weer op de wishlist hier :wink:

1 like

En die Maen is weer een kopie van de Vacheron Royal

19 likes

Vandaag… de nieuwe Patek instap worldtimer release.
39x10mm, gouden of stalen case, prachtig innovatief gangwerk met perifere rotor… mooi!

Van Rolex Tudor Bucherer.

De horlogewereld wordt een potje incest stilaan.

12 likes

10h12

Zo tijdloos is dat nu ook niet.

2 likes

Ik blijf even bij Oris.

Sorry ben gewoon een sucker for blue dails. Al weet ik dat de collectie beter een zwarte dail kan gebruiken. :flushed:

Pics van t www.

12 likes

Mooi spul maar ik blijf ze zo “rond” vinden.

1 like

11 likes

Ik besef dat dat hetzelfde is, maar die spreekt me minder aan, eigenlijk.

1 like