Wat had je willen dragen vandaag? deel X

15 likes

Precies zoals op de foto, top combinatie in mijn ogen!

20 likes

Heel mooie band! Waar kan ik die vinden? :smile:

2 likes

Cordura Waterproof Canvas strap van FinWatchStraps, gevonden op Insta en ook terug te vinden op Instagram via @finwatchstraps

Geen reclame, maar dat spreekt voor zich. Zou hem zelf ook (direct) willen bestellen, zij het zo dat ik (nog) geen Speedy bezit :disguised_face:

Deze citizen chronometer.

Er stond een prachtige te koop op c24 in mooie ongepolijste toestand. Voor een goede prijs. Maar nog voor ik tijd had om een bod te doen, was hij al verkocht.

:sob: :sob:

14 likes

Dom getwijfeld eigenlijk. Dit is echt een “exit watch” van mij en zou voor altijd in de collectie blijven.

1 like

Details! :smiley:

Bedankt voor de tip :wink:

2 likes

Deze voor vandaag:

16 likes

als ik er zo eentje ergens tegenkom zal je snel moeten zijn want anders ben ik er mee weg,
dat gezegd zijnde ben ik ook wel teleur gesteld dat ik hem ook niet gezien heb :face_exhaling:

1 like

Ik zal je in gedachten houden als ik hem tegenkom en zelf het budget niet heb.

Dat was nu eigenlijk ook de reden maar ik had m’n vrouw al overgehaald :joy::joy::joy:

1 like

Wel weer twee vette releases van Breitling hoor! Graag de blauwe voor de zomer! :heart_eyes:

18 likes

Je kunt het niet meer zien maar hij was ongepolijst, wijzers en wp in goede staat, indices ook.

Geen putjes alleen haarlijntjes. Serienummer en medaillon nog crisp.

Vraagprijs €1750

Geen wonder dat ie binnen een dag gone was

3 likes

:face_with_spiral_eyes: had ik dat geweten was hij mijn kant opgekomen,
ik kom regelmatig ook chronometers tegen maar niet in zo’n goede staat en soms voor veel meer dan deze prijs :unamused:
maar ja, hoop doet leven, ooit moet het wel eens lukken, maar voor nu een gemiste kans :slightly_smiling_face:

1 like

Ik was even helemaal in de ban van de Speedmaster Fois2, maar de witte is gewoon tijdloos… geef mij die maar vandaag dus :smiley:

18 likes

Ik had ze naast elkaar liggen. De FOIS vind ik heel mooi, maar misschien wel ietsie ‘overdesigned’ met blauwe plaat en patina. De witte is geweldig. Knalt je tegemoet.

17 likes

Staat er een in blauw :

Doe hem een bod zou ik zeggen!

1 like

Soms moet je jezelf dingen gunnen haha.

Ik zie ze ook wel eens voor 500+ meer in beduidend mindere staat.

Misschien was deze dan ook wel te goed om waar te zijn :joy:

1 like

Ik kan me er iets bij voorstellen, ik zou denk ik hetzelfde gekozen hebben. Mooie foto van de wijzerplaat ook trouwens :ok_hand:

Hij staat weer op de wishlist hier :wink:

1 like

En die Maen is weer een kopie van de Vacheron Royal

19 likes

oei dat is wel erg “de designafdeling heeft het beste kopieerapparaat” :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like