Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Echt een fijne daily.

Cool detail aan dit horloge is dat de caseback massief goud is. Vrij uniek op een bicolor horloge. Het geheel is daardoor zwaarder dan en voelt meer solide dan gedacht

3 likes

Prachtig model! Ik weet alleen niet of ik over het feit heen kan stappen dat dit een quartz is voor dat geld. Het is wel een two hander, dat helpt wel.

1 like

Onlangs de kans gehad om deze eens te proberen, en nu vind ik hem nog toffer dan eerst.

17 likes

Snap ik. En het is natuurlijk een beetje de cubitus van AP :joy:

1 like

Hahah vele malen mooier dan de Cubitis! Ik heb daar het geld natuurlijk ook helemaal niet voor maar qua uitstraling liever deze. En met een ton weet ik ook wel raad, maar dan komt er geen Cubitus! :joy::joy:

1 like

2 jaar geleden al eens gepast bij de AD. Op de foto’s twijfelde ik altijd, maar in het echt is het echt een mooi horloge. :ok_hand:

16 likes

23 likes

19 likes

Niet over twijfelen, dat ding is heel cool en de dikte valt echt mee om de pols.

Je moet hem alleen niet in rotatie dragen met 36mm horloges. Daar ging het bij mij mis :see_no_evil::smile:

1 like

Eerste horloge in een tijd die echt een onverwachte indruk achter heeft gelaten. Zou deze in 38mm graag een dag om de pols hebben

19 likes

In volledig zwart is het niks voor mij, maar het is wel een geweldig horloge hè? Doe mij deze maar voor een dagje:

20 likes

Ik neem m de dag daarna wel voor een dagje over. Tof model :ok_hand:t2:

3 likes

:handshake:

1 like

Dat dacht ik dus ook tot ik het horloge gister ineens zag en het fantastisch stond staan. Ben er totaal niet van en dat lichte van keramiek doet mij normaal niets maar dit was wel erg tof. Enorm verrast

1 like

Alweer, fotos monochrome.

32 likes

Gezondheid!

2 likes

Deze wil ik wel proberen!

16 likes

Heel erg mooi :star_struck:

Dank voor de tip

9 likes

Ah, oké. Je maakt me nu toch benieuwd. :thinking:

1 like