Wat had je willen dragen vandaag? deel X

@Ronald. Wie weet komt die maat er ooit nog. Ik hoop m binnenkort ergens te passen. Jammer dat die te klein was voor jou :frowning:

@kad.

Ik heb persoonlijk icm de huidige collectie echt nog twijfels over alle 3 deze dingen.

• Moet ik nog wel een dress watch erbij kopen? Zoals de Mut moon? Zie volgend punt.
  • Moet ik nog wel wat van edel metaal erbij kopen? Doei Cartier Tank in rose goud.
  • Moet ik NOG een lichte wijzerplaat erbij kopen. Die heb ik al zoveel. Want ja de nieuwe Bel Canto 2.0 met blauwe wijzers/grijze plaat. zou dan als nieuweling deze week toegevoegd kunnen worden. Hoe ze doen voor t geld…

Als ik alles op nee zet kan meer dan 75% van de horloges die op de lijst en ‘snacklijst’ staan allemaal weg gestreept worden.

Dan blijft oa deze wel nog over die ik ook binnenkort ergens hoop te passen om t pam gevoel eens te krijgen. En ja bewust de Radiomir. Ben allergisch voor de uitstekende halve euro

8 likes

:smile:

1 like

Jij hebt idd al veel dresswatches.

40mm voor Panerai vind ik wel heel klein, doet wat af aan het DNA.

De roze/rode TH zou nog de beste keuze kunnen zijn dan.

1 like

Het helpt van eens een en ander eruit te gooien zoals @flowert zegt, dat geeft wat rust als je ‘s morgens een horloge kiest. Je kan altijd weer wat rondneuzen met dat budget als het opnieuw begint te kriebelen :blush:

5 likes

Ik ben wel benieuwd naar deze

22 likes

Ik snap je volledig. Meer horloges in huis kan echt onrust veroorzaken. Als de twijfel er eenmaal is… ik zou lekker voor die Speedmaster gaan :metal: Dan heb je een hele fijne 3-piece collectie.

1 like

Jaaaaaa! Girard Perregaux casquette:

11 likes

Dat was enkele jaren geleden ook het idee met deze set. Het is iets uit de hand gelopen. Mocht ik de stap wagen dan hoop ik dat ik op zijn minst enkele jaren verder kan met deze 3 piece. :grimacing:. Keuzes, keuzes,…

1 like

Ah waarom ook niet eens. Maar wel eerst even die centerlinks laten brushen dan :grimacing:

13 likes

11 likes

Deze laat me maar niet los. Helaas onvindbaar in een beetje normale staat.

27 likes

Naar aanleiding van het topic van @stijlloos

31 likes

Ik hou een oogje mee in het zeil.

Anders eens een mailtje doen naar :

Is nogal hun ding, die kunnen misschien wel helpen.

Btw, bij het instellen van de opdracht kwam ik deze tegen, ook niet verkeerd.

16 likes

Ja die is ook prachtig, maar die panda is echt een grail voor mij.

Thanks, ik ga eens bij ze kijken. :+1:

Vandaag Max Bills gaan passen. De 34mm is me te klein, de 38mm past onverwacht goed. Vanwege het gebrek aan bezel en de lichte plaat had ik verwacht dat ie te groot zou zijn op de pols. Dus denk ik maar dat dit mijn volgende aankoop gaat worden, over een tijdje.

15 likes

Kijk ook eens naar de no-date. Is nog net origineler.

2 likes

Maar ik wil de mega solar, die is er helaas niet als no date (bij mijn weten).

Ah nee.

Als het plexi mag zijn, dit lijkt geen slechte deal

1 like

Ik ben zo onhandig dus saffier wel een must, ondanks dat er een coating aan de buitenkant zit op de saffier versie. Bij harveystore voor net 1k te krijgen, maar ga tzt wel eerst langs de AD en vraag wat daar mogelijk is qua prijs. Leuk gesprek gehad over horloges met die man en daar moet de schoorsteen ook roken, zeker als ik er ga passen vind ik het wel zo netjes dat ze me een aanbod kunnen doen dat voor mij acceptabel is.

2 likes

Ach waarom ook niet…:heart_eyes:

23 likes