Zoals in bereid zijn om een significant bedrag uit te geven aan een “minder voor de hand liggende keuze”? Wel
Wat betreft de Guilloche Staudt Chrono. Verder bestaat de verzameling primair uit de voor de hand liggende Zwitserse exemplaren, hoor. “Deskundig” lijkt me dus iets aangedikt
.
Zwart PVD is vragen om lelijke krassen maar met mijn draagfrequentie kan het waarschijnlijk decennia mee, dus zou deze Seastar wel eens willen proberen ![]()
Oef, die kende ik nog niet. Heel gaaf.
Ja eigenlijk nog wel leuker denk ik; mooie blauwe plaat en die rubberen band is waarschijnlijk veel comfortabeler dan die zware stalen bracelet ![]()
Vind hem wel vet hoor! Denk dat heel veel mooie straps hier goed op staan! Stalen band lekker in de doos laten.
Ja. Minder mooi wel. ![]()
Deze

Deze Frederic Constant een had ik wel willen dragen vandaag. Een paar maanden geleden heb ik hem omgehad bij een AD in Den Bosch (tijdens stedentripje). Heeft me nog niet los gelaten, vond het echt een mooi horloge. Hele plaatje klopt voor mij, voor een redelijke prijs. Wie weet ga ik hem ooit nog toevoegen aan de collectie.
Nondeju ![]()
Mooie moderne field watch.