Kwam wel even met stip binnen, maar ca. €3700 op een nato…vind het wat fors. Aan de andere kant schrijft de Zenith Nightsurfer ook niet af.
In Singapore?
,
Ik vind dit eigenlijk net heel goed. Mocht misschien wel een gekleurd datum wiel zijn.
In de kleur van de wijzerplaat was inderdaad beter geweest. Nog liever no date wat mij betreft.
Gr, Vigorelli
Ik snap dat @APMV en jij nieuwschierig zijn. Vandaag in Amsterdam geweest en de IWC boutique bezocht. Was er vrij druk en duurde een tijdje voordat wij werden geholpen. Dit werd ons overigens wel netjes bij de deur al verteld. Fijn ontvangst gehad en aangegeven dat ik een aantal modellen zou willen passen waaronder de Pilot topgun en de Ingenieur. De groenblauwe variant was favoriet!
Topgun was mooier dan verwacht en zeker een horloge dat ik zou kunnen kopen en volgas dragen!
De Ingenieur was fenomenaal. Wat een mooie wijzerplaat!
Wat mij wel opviel/tegenviel is dat ik met het volledige aantal schakels, de sluiting maar net dicht kreeg. De verkoper gaf aan dat dit vaker het geval was en er extra schakels besteld konden worden.
Nu de plaatjes.
Ja deze was echt prachtig! Stealthy. Ik was bang dat een ceramic kast heel licht zou zijn. Het tegendeel was waar. Lekker wat heft op de pols. De manier waarop ceramic omgaat met daglicht is heel bijzonder te noemen. Het lijkt wel alsof de kast licht absorbeert!
Gran Canaria, shopping mall Bangkok.
Beide fantastisch! Maar wat @APMV zegt: De Top Gun Enne die schakels krijg je er echt wel bij hoor
Echt gaaf dat dit merk nieuw leven in is geblazen.
Is dit een nieuwe uitvoering?
De modellen die ik ken hebben allemaal een blauwe secondewijzer.
Is een collab met time&tide
Gaaf
Ziet er super uit zo. Heel toolish en bruut.
Oeh waar zie je dit staan op de site over de btw en invoerrechten, ik kom enkel op de aankondigings-pagina?
Heb vernomen dat T&T 200 stuks beschikbaar hebben, 50 komen via TH boutiques te koop.
Doorklikken op ‘our online store’