Toch weer deze…
… Dus die blijft.
Terecht.
Wel van emaille. Nait van ploaties.
Die vat ik niet
Hij bedoelt: “Niet van plaatjes!”
Emaille kan mooi zijn.
Schilderij op de wijzerplaat vind ik ook maar niets.
Al helemaal Jaquet Droz met z’n vogelnestjes.
Jammer, was al aan het wachten tot deze of de groene AnOrdain te koop kwam
welk ander topic?
wat is er met de Cornehl?
Ik weiger namen te noemen omdat dit niet mag als diegene geen lid is van hf. Maare nogmaals iemand die mij in de gaten houdt weet dat ik concreet maar een iets (potentieel) incoming heb.
Mijn grote irritatie is als volgt
Een levertijd van ongeveer 3 weken mag eigenlijk geen bijna 30 weken zijn want we gaan die kant op enkele weken na wel op. Als dit een bekende ad was geweest was t al lang klaar geweest.
Als een bedrijf mij beloofd ik ga dan en dan kijken of ik dingen voor je kan doen cq verzenden. En dit vervolgens DIVERSE keren niet na komt dan ga ik ervan uit dat jij als bedrijf dat nakomt en zo niet JIJ als bedrijf MIJ als klant wat laat weten en dan concreet dezelfde dag of de volgende dag.Concreet is dat dit niet gebeurd en IK constant hier achter aan moet omdat ik maar niks hoor en mijn geduld aardig op is. Volgende week is D day of bijltjes Day.
Er zijn eerlijk gezegd in t verleden met een ander klein merk dingen stuk gelopen. Puur om t feit dat ik om info vraag dit een paar keer doe en ik gewoon geen mail terug krijg. Dus dan wil jij mijn geld dus niet dus FU, T zelfde is me overkomen met een grote AD die aangaf. We komen er op terug. Dit na een paar keer mailen en bellen gewoon niet doet. Tsja dan heb ik nog een aantal andere ad’s die t wel verkopen en ga ik daar wel heen. En uiteindelijk mij Blancpain elders gekocht. Als in. ow AD A doet niks voor me. Dan heb ik ook nog AD B of C en D ect. Bij die ad zal ik nooit meer langsgaan.
Ik ben als mens redelijk, Maar als je met met me gaat kloten met horloges kun je me wat en dan geef ik mijn geld wel anders uit. Aangezien de meeste merken in een grote stad door een aantal AD’s verkocht worden.
Met t concrete horloge is dat anders. Nergens anders te krijgen. Dus ja je weet waar we t over hebben… klant is immers koning. Naar redelijkheid uiteraard.
Vergeeft me als dit erg hard is maar ik sta nog altijd onder spanning. Ik werk me in de regel de pleuris voor de horloges. Immers niet iedereen heeft met alle respect een baan waar meer dan jan modaal per jaar word verdiend.
Ik ben in een zwarte mood
Precies op tijd voor Sinterklaas dus, doen ze slim daar bij Citizen!
Dus dit hele verhaal gaat over die PAM en niet die Regulateur uit Duitsland? Of gaat het nou toch weer over die regulateur? Enfin. Ik voel dat je frustraties hebt. Als ik er zo in zat vooraleer ik het horloge in handen had zou ik al geen reet meer aan het horloge vinden.
Kut man.
Simpel: Porselein, Grand Feu Emaille en überhaupt wijzerplaten waar een zeker ambacht in zit, die weet ik goed te waarderen. Ook Washi-papier, bijvoorbeeld.
Maar zodra ze er stripverhalen van maken, en al helemaal als het over een soort Rijksmuseum-achtige zeeslag wordt, ja, dan ben je mij heel erg kwijt.
Heel gaaf!
Ik ben weg.