Haha snap ik, ik kon alleen geen andere foto’s vinden op leer.
Vind 'm op staal niet zo
Haha snap ik, ik kon alleen geen andere foto’s vinden op leer.
Vind 'm op staal niet zo
Wel stevige knaken voor een Timex… maar hij is wel gaaf
Wel gaaf. Alleen de sluiting van die band is echt een draak.
Ik zou de band zelf waarschijnlijk meteen eraf halen en een mooie bruin lederen band erop. Ben niet zo van de Milanese.
IWC at its’s best!
Rose gouden kast, goede maat met zijn 36mm, prachtige lugs en het befaamde caliber 89 uurwerk voor iets meer dan 4k. Deze stijgen wel behoorlijk in prijs heb ik het idee. En ik vind het nog logisch ook.
Prachtig in al zijn eenvoud
Hier ben ik al jaren verliefd op
Inderdaad, en die heeft toch meer een eigen smoel. Wel €200 duurder en dat is bij Timex een riant verschil
Eén van de mooiste Cartier 's.
Toen die in productie was zo dicht gestaan bij een aankoop. Exact zoals op je foto.
Weet eigenlijk niet waarom dat toen niet gelukt is , zonde want die had ik zeker nu nog.
Fraai! Welke is dit? Ik vraag het voor een vriend.
dat is de AQ5010-01L, citizen welteverstaan
Er staan er genoeg op chrono, en nog best betaalbaar eigenlijk. Het bandenwisselsysteem vind ik het grootste nadeel.
Ni verkeerd begrijpen maar dat is toch totaal, maar dan ook totaal, iets anders. Ik koop nieuw. Ben niet voor gebruikt.
In het Engels zeggen ze ‘that ship has sailed’.
Tja, dat is nogal persoonlijk; ik vind dat niet totaal iets anders. Het is hetzelfde horloge, alleen koop je hem niet nieuw bij de juwelier. Ik koop zelden een horloge nieuw
2 keer gedaan, 2 keer na een tijd verder verkocht, niets voor mij. Elke kras en onvolmaaktheid moet van mij zijn. Ik wil geen krassen van een ander. Maar heb het hier nog al is geschreven. Ik ben autist. Geen grapje. Mijn denken en doen is niet ‘standaard’.