Wat had je willen dragen vandaag? deel X

:yum:

1 like

Ja ik weet ook niet zo goed of ik dat persee mooi vind. Eigenwijs is het wel. :laughing:

1 like

Ja en als je dan naar de prijs kijkt, dan denk je :hoe kan het voor dit geld!

Jeuk om een horloge te kopen maar eigenlijk niet weten wat je wilt om grote knopen door te hakken… om de honger te stillen heb ik werkelijk naar een Apple Ultra 2 gekeken :grimacing: Zonder gein vind ik hem gewoon rete stoer :see_no_evil:

Maar deze doet me ook wat :stuck_out_tongue_winking_eye:

16 likes

Ja, mooi ding met het oude logo :+1:

1 like

Zag dat je topgun tekoop staat. Ben zeer benieuwd wat de volgende aankoop gaat worden. Kan altijd wel genieten van je horloges. Heb het idee dat je alleen draagt wat je zelf mooi vind het je niets uitmaakt wat een ander daar van vind. #influencer. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Vandaag de Boldr Field Medic Stealth, maar dan op titanium i.p.v. nato :grin:.

:camera_flash: Boldr

6 likes

Dit is ook een heel fraai horloge.
Staat ook bij mij op de if ever lijst.
:stuck_out_tongue:

1 like

Eens

10 likes

Hij had nog ietsje beter gekund met een iets kleinere wijzerplaat, 38mm ipv 39mm diameter en 46 ipv 47mm l2l. Maar ook zo vind ik 'm prachtig! :drooling_face:

6 likes

Ja! Dat dus🤩.

1 like

M’n Oris Artix GT Chonograph vandaag weer op staal. Er gebeurt genoeg op de wijzerplaat waardoor je er naar blijft kijken, maar niet teveel zoals bij de gemiddelde Tag Heuer Carrera bijvoorbeeld. Moet 'm weer even schoonmaken zie ik op de foto. :sweat_smile:

Oris is en blijft toch wel een van mijn meest favoriete merken. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik ben en blijf een fan van de japanse horloges…

NB1060-12L

29 likes

Deze LE :heart_eyes:

11 likes

Heel af en toe kijk ik nog eens naar de 103. Ik heb die kast met hoekige lugs altijd graag gezien. Al is deze natuurlijk wel wat dikker dan de 104 en 105utc die ik beiden weer verkocht heb.
sinn_website_besonderheiten_103st_k_1440x1296

19 likes

Ach, nee. Focus!

3 likes

Zo bedoel ik het niet hoor. :upside_down_face:

1 like

Ik loop hiernaar te loeren de laatste tijd, lijkt me wel een keer lekker.

35 likes

Heb ik ook naar gekeken… :ok_hand:

1 like

Mij wel meer dan één keer :smirk:

Exit watch territorium

1 like