![]()
Ja ik weet ook niet zo goed of ik dat persee mooi vind. Eigenwijs is het wel. ![]()
Ja en als je dan naar de prijs kijkt, dan denk je :hoe kan het voor dit geld!
Jeuk om een horloge te kopen maar eigenlijk niet weten wat je wilt om grote knopen door te hakken… om de honger te stillen heb ik werkelijk naar een Apple Ultra 2 gekeken
Zonder gein vind ik hem gewoon rete stoer ![]()
Maar deze doet me ook wat ![]()
Ja, mooi ding met het oude logo ![]()
Zag dat je topgun tekoop staat. Ben zeer benieuwd wat de volgende aankoop gaat worden. Kan altijd wel genieten van je horloges. Heb het idee dat je alleen draagt wat je zelf mooi vind het je niets uitmaakt wat een ander daar van vind. #influencer. ![]()
Dit is ook een heel fraai horloge.
Staat ook bij mij op de if ever lijst.
![]()
Hij had nog ietsje beter gekund met een iets kleinere wijzerplaat, 38mm ipv 39mm diameter en 46 ipv 47mm l2l. Maar ook zo vind ik 'm prachtig! ![]()
Ja! Dat dus🤩.
M’n Oris Artix GT Chonograph vandaag weer op staal. Er gebeurt genoeg op de wijzerplaat waardoor je er naar blijft kijken, maar niet teveel zoals bij de gemiddelde Tag Heuer Carrera bijvoorbeeld. Moet 'm weer even schoonmaken zie ik op de foto. ![]()
Oris is en blijft toch wel een van mijn meest favoriete merken. ![]()
Heel af en toe kijk ik nog eens naar de 103. Ik heb die kast met hoekige lugs altijd graag gezien. Al is deze natuurlijk wel wat dikker dan de 104 en 105utc die ik beiden weer verkocht heb.

Ach, nee. Focus!
Zo bedoel ik het niet hoor. ![]()
Heb ik ook naar gekeken… ![]()
Mij wel meer dan één keer ![]()
Exit watch territorium