Zag dat je topgun tekoop staat. Ben zeer benieuwd wat de volgende aankoop gaat worden. Kan altijd wel genieten van je horloges. Heb het idee dat je alleen draagt wat je zelf mooi vind het je niets uitmaakt wat een ander daar van vind. #influencer.
Dit is ook een heel fraai horloge.
Staat ook bij mij op de if ever lijst.
Hij had nog ietsje beter gekund met een iets kleinere wijzerplaat, 38mm ipv 39mm diameter en 46 ipv 47mm l2l. Maar ook zo vind ik 'm prachtig!
Ja! Dat dus🤩.
M’n Oris Artix GT Chonograph vandaag weer op staal. Er gebeurt genoeg op de wijzerplaat waardoor je er naar blijft kijken, maar niet teveel zoals bij de gemiddelde Tag Heuer Carrera bijvoorbeeld. Moet 'm weer even schoonmaken zie ik op de foto.
Oris is en blijft toch wel een van mijn meest favoriete merken.
Heel af en toe kijk ik nog eens naar de 103. Ik heb die kast met hoekige lugs altijd graag gezien. Al is deze natuurlijk wel wat dikker dan de 104 en 105utc die ik beiden weer verkocht heb.
Ach, nee. Focus!
Zo bedoel ik het niet hoor.
Heb ik ook naar gekeken…
Mij wel meer dan één keer
Exit watch territorium
Lijkt me heerlijk!
Leuke horloges, idd. En super degelijk.
Dat zegt niet zoveel, want beweert 100% van de mensen op HF over zichzelf.
Ja, we hebben het, een hele tijd geleden, weleens gepeild, met een polletje.
Mooie
En toch is het deze geworden vandaag Apple Ultra 2 met een Nomad sportband…
@JacksonT ik koop inderdaad wat ik zelf leuk vind Daar veranderd geen enkele pol wat aan. En uiteraard durf ik toe te geven dat ook ik het leuk vind als anderen het ook leuk vinden. Dat is wel redelijk mens eigen volgens mij. En uiteraard heb je daar wat uitzonderingen op.
Topics met de vraag wat je zou doen bij een keuze skip ik altijd. Maak een keuze denk ik dan
Weloverwogen keuze. Stoer ding. All black.