Mis jij je ex- el primero al?
Nee. Ik was daar wel een beetje bang voor, maar gek genoeg mis ik die helemaal (nog) niet.
Hij is leuk.
En speciaal voor bakkers, zie ik. Althans, er ligt een broodmes naast.
Ook bakkers moeten wel eens iets timen.
Dit is mooi Chris, maar kan je er ook een bbq mee in elkaar schroeven?
Natuurlijk kan dat! Daar komt geen water bij. ![]()
Maar eerlijk is eerlijk, zover gaat het niet komen, ik heb een Reverso op het oog, en dan is de koek op qua horloges.
Laine.
Independent, Fins en uit Zwitserland.
Vanaf CHF 9900 ex.
37 mm met handopwinder of 38 mm automaat met micro rotor.
Maar goed dat is t de vraag voor minder dan de helft doen Jeager und Benzinger ook zoiets met guilloche is t dat waard
![]()
Want dit voor €4450
Breguet in de koelkast gezet?
IJskast. Ik vind 11.000-15.000 Euro voor één horloge gekkigheid. Ik voel het niet, zo graag wil ik het niet. Dat stop ik liever in een investeringsfonds, of ik maak er een reis naar Japan mee of zo, maar om zo veel doekoe nog weer in een dood paard te stoppen wat ik, mezelf kennende, maar sporadisch ga dragen?
De Reverso wordt een daily driver, dat voel ik aan m’n water. En je kunt ze voor een passabel bedrag scoren.
Eerlijk is eerlijk, geef mij de Laine maar. Ik krijg hoofdpijn van de Benzinger. Met name de uurwerkkant is niet om aan te gluren. Voor mij dan toch. De bezel is ook te groot en generiek, de kastvorm is minder… Laine for the win.
Laat zeker eens weten hoe die bevalt, ik ben benieuwd ![]()
![]()
Da’s waar.
Met dat veel te kleine uurwerk? Da’s ook niks.
Yes.
Als je het zo bekijkt kun je wellicht beter wat horloges verkopen ![]()
Want tja je draagt ze uiteindelijk allemaal sporadisch.
Koop je van de opbrengst een mooie Breguet en dan snijdt het mes aan 3! kanten:
- een Breguet in de collectie,
- die je ook nog eens meer draagt want er is minder te dragen,
- en je hebt nog geld over voor Japan, mét een Breguet om de pols.
Klaar. Ik zie alleen maar voordelen. ![]()
![]()
We zijn het eens, ik zou het ook niet doen, maar als het moest, als ik echt moest kiezen… Tja.
Ik heb er eentje op het oog. Vrijdag mogelijk klaar.
Oef. Als dit voor 120 piek op AliExpress had gestaan had ik er niet van opgekeken. ![]()
Exact.
Dit is mooi van formaat, toch?
eigenlijk begrijp ik de hype niet rond de Reverso,
is het nu omdat hij twee smoelwerken heeft? en dat je hem kunt omdraaien?
dat dit wel leuk is begrijp ik en dat dit dan ook in het begin veel gedaan gaat worden begrijp ik dan ook weer maar eenmaal daar de lol van af is heb je twee smoelwerken die je raar of zelden weer zult gebruiken, of zie ik het verkeerd?