Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

ach wie weet :nerd_face:

1 like

Zeker, heb alleen wel een dikke aanbetaling moeten doen. Dus denk dat ie op den duur wel via de AD gaat komen.:smile:

2 likes

Deze JLC Extreme Lab 1 had ik vandaag graag gedragen.

5 likes

Deze, voornamelijk omdat ik ‘m nog nooit had gezien.

9 likes

De Sinn variant (144 St Sa) is een stuk betaalbaarder

15 likes

Dit is een horloge van mijn longlist (met nog twee anderen), maar ik moet me enorm inhouden om niet al direct op de koopknop te drukken. Ik vind dit zó gaaf. De kleur wijzerplaat, facetglas. De vorm. De maat. Het materiaal Tungsten Carbide, oftewel Hardmetal, en de naam “Balboa Great”.

Mijn andere Rado heeft nog geen maatje. Hmmz. Ik maak graag setjes binnen mijn collectie.

Weg met die longlist

Maarrr, ik wil mezelf niet tekort doen en er ooit eentje vinden in NOS staat. Dat is deze niet. Geen concessies meer. Geen twijfel. Daarom had ik deze willen dragen. Dan weet je het zeker.

5 likes

Top deze!

1 like

Snap ik hij is mooi maar wel prijzig? Er is er volgens mij een op het HF? Mss een passen?

1 like

Deze blijft cool :sunglasses:

8 likes

dit is toch wel mn nieuwe holy grail aan het worden

4 likes

Ik heb al teveel lichte wijzerplaten maar toch zou ik deze voor een dagje wel lusten

22 likes

De Oris Cervo Volante en Ebel Discovery eruit voor deze? Hoe dan ook, ik had hem wel willen dragen vandaag.

22 likes

Gaaf deze Ebel!

3 likes

15 likes

17 likes

Deze, maar dan de 41 mm

9 likes

Oude catalogi zijn echt om te smullen.
Vooral die vier daar rechts :melting_face: :heart_eyes: :drooling_face: Doe me er daar maar eentje van, maakt me niet uit welke :blush:

(Voor wie de logo’s niet herkent; dit is een plaatje uit een Tissot catalogus uit eind jaren 30 :wink:)

9 likes

@rorymoer , nooit meer wegdoen, Rory. Dit is een prachtig mooie VC, wees er trots op en voorzichtig met stoten etc.

Je zit hier in het “wishful thinking” topic :wink:

2 likes

Dank, ik had 't idd. even niet (meer) door. :joy:

3 likes