Prachtig. Plus een ander perspectief. SpongeBob is gelukkig verdwenen
Tsja, toen ik deze paste vond ik de maat en het draagcomfort dikke prima. Doordat de kast ook wat rond afloopt draagt hij veel dunner.
En veel minder Spongebob.
Dat was ook een 42mm? De nieuwe zalm is geloof ik 40mm
Ik vind hem leuk, maar zie hem gelukkig überhaupt niet.
Deze is inderdaad 42mm, en slechts 11,3mm dik.
De zalm is inderdaad ook heel erg mooi.
In de grijze kan ik wel een smiley zien, maar bij deze champagne niet. En verder kijk ik nooit recht op een horloge, dus valt het sowieso niet op.
Gewoon kopen en DAARNA stoppen met kopen! Zeg ik ook altijd tegen mezelf😬
Snoepje. Ondergewaardeerd from day 1.
eens gezien inderdaad… ik ben er ook gevoelig voor. Ik zat eens naar wat wristshots van de Lange 1815 up down te kijken en ik kwam op dit uit:
Gelukkig zie je het zelf omgekeerd als je hem
om hebt en valt het dan best mee
Tsja, eerst eens vakantie. Keuze tussen wat Jasper @Meistersinger zegt zo’n beetje het " hoogst haalbare" qua uurwerk, tegenover “Haute horlogerie” qua afwerking en handenarbeid.
Ik blijf wel aanlopen tegen de 44mm van de Hypernova. Eerlijk gezegd.
De Ariadne bekoort me dan toch meer ondanks dat dat ook een dikkertje is.
Moet niet gekker worden, dan krijgen we zalmkleurige Minions.
Maar zo kijk je toch nooit naar het horloges als jet om hebt? Kan ik elke week naar de chiropractor om mijn nek weer recht te laten zetten omdat ik wilde weten hoe laat het was.
Zeker mooi net als de groene wijzerplaat die ze hebben.
Met snorretje
De smiley kan ik er ook wel in zien, maar ik denk/kijk niet zo cartoonesk.
Ik heb het trouwens bij veel meer maanstandhorloges gezien en heeft me nooit gestoord.
Zitten er allerlei wijzers op, maar geen secondewijzer?
Dat inderdaad. Ik stoor me er ook niet aan hoor.
Ik vind het een mooi horloge en de prijzen zijn voor een automaat perpetual calendar van <12mm aanlokkelijk natuurlijk. 42mm op papier is érg groot voor dit design, maar het staat op de foto’s goed op jouw pols.
De smiley van @tompj zie ik wel een beetje, maar hebben meer perpetuals last van. Heb ik destijds ook over geschreven bij het NA-topic over m’n IWC. Die heeft de maan op 12 en dat maakt hem een stuk vriendelijker om te zien. De JLC kijkt ‘boos’