Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Vind het bij deze zalmkleurige wel minder opvallend; dit lijkt me een andere diameter, de subdials vullen de wijzerplaat beter waardoor hij minder op een sip gezichtje lijkt dan de grijze.

image

image

Maar ik ben met je eens dat dit geen geweldige layout is :face_with_peeking_eye:

8 likes

Je hebt zeker gelijk. Diameter is anders en daardoor gehele layout iets beter inderdaad. Bij die grijze is meer aan de hand dan enkel die smiley. Die zalmkleurige is inderdaad iets beter.

3 likes

5 likes

Koopje :smiling_face:

1 like

Ik zit in de trein (en dat haat ik), dus ik had deze wel willen dragen voor een extra sprankje plezier. :joy:

2 likes

Eens, de zalmkleurige is 40mm. De grijze 42.

1 like

Yeah, heel mooi.
Zag hem… Maar vintage’ish niet helemaal mijn ding

1 like

Groot, dik, duur, maar zo’n heerlijke wijzerplaat. Zou ik best een dagje willen dragen op mesh band. :slight_smile:

5 likes

Groot valt wel mee toch?

Wat mij betreft prima afmetingen:

8 likes

49.2mm lug to lug en 14.5mm dik is voor mijn 16cm polsjes een duidelijke no go :smiley:

1 like

Ah, 16 cm. pols…ja, dan begrijp ik het. 40 mm diameter voor een chronograaf is op zich niet heel schokkend.

5 likes

Grail

14 likes

Ik ken het :see_no_evil:
Maar forse prijszetting. Misschien ooit verantwoordbaar…

1 like

Ja heel moeilijk. Voor rond de 20k zou ik mijzelf nog wel zo ver kunnen krijgen, maar voor boven de 30k zeker niet voor een stalen horloge op rubber band van 25 jaar oud met een polariserend design.

2 likes

Lekker :yum: inderdaad

5 likes

Perfect verwoord :ok_hand:

1 like

Mocht mijn G-schock ooit kapot gaan (haha) is dit wel een leuk alternatief

3 likes

13 likes

Schitterend he, verbaast me dat die ene zo lang in het blauw blijft staan. Verbaast me zelfs dat die in het blauw geraakt is.

1 like