Ik had geen vakantie, maar een verhuis voor de boeg. En ik kan heel erg onhandig en verstrooid/vergeetachtig zijn, vandaar…
De gewone 36mm Ahoi in het wit heeft een beter geplaatste kleine seconde en geen datum die als een soort bijzaak helemaal aan de rand is geprakt, is net zo waterdicht, en 300 ballen goedkoper.
Bedenk ook dat deze vorm in 38mm draagt als een satellietschotel.
Tja. Ik had iets als een Club Campus gebruikt. Of een 38mm Khaki, 36mm Smiths, of zo verder. Wat je niet af hoeft te doen omdat het klein en robuust is vergeet je ook nooit.
Maar is het nieuwe huis naar wens? Dat telt tenslotte.
Kwam bij scrollen door de fotos deze ‘echte’ Ingenieur tegen.
Het model dat nog een beetje verbinding heeft met de wereld waar die voor ontworpen was.
Een horloge voor mannen die voornamelijk in de techniek werkzaam waren met alle gevaren van dien…
Nou ja…hoe dan ook, dit vind ik een van de mooiste uit de rij van Ingenieurs.
Jip. We hebben niet te klagen
Ik zag deze enkele dagen geleden nog eens passeren in het doxa topic. Ik had deze willen dragen op deze zonnige maandag
Vader was heftruckmonteur en deed altijd z’n horloge en z’n trouwring af als hij sleutelde.
Oei , nog lastig kiezen!
Over de rij van modellen hier nog een artikeltje.
Nu nog lastiger jiezen
Te groot, te lomp? Ik zou t graag even een dagje meemaken
Edit) in ieder geval even een fatsoenlijk plaatje
Ik vind de 3239xx de mooiste, lekker modern met een redelijk rustige wijzerplaat , hopelijk mag ik er ooit eentje hebben
Ik twijfel of ik deze wil dragen… . Zou best wel eens een endgame horloge kunnen worden
. Uitloggen en paar jaar niet meer inloggen op het HF.
Toch maar eens passen?
Dat dacht ik ook,na een week of drie was hij weer, weg hij s zo aanwezig. niks voor mij.