daar kom ik ook op uit… oh ohhhhh, als we dan maar geen strijd krijgen als er een te koop staat voor aantrekkelijke prijs
Die van der Klaauw is ook erg mooi. Prachtige kleur ook, maar in jouw geval is er toch echt slechts één optie
Ik ben inderdaad enigszins bang van wel…
enkel maar vandaag?
nee, maar dan post ik morgen wel weer opnieuw
Zal wel meevallen, ik kom daar de komende tijd niet bij in de buurt
Misschien als ik al m’n stukken verkoop maar ik vind wat ik nu heb veel te leuk
Aha thanks voor de feedback, ja hij wel opzichtig maar ook wel gaaf. Ik houd sowieso mijn 16400, 16700, 16610lv dus denk ik niet voor elke dag. Twijfel zelf over de grote (6digit) en het gewicht. Naja ik ga gewoon een passen maar wil wel de blauwe plaat niet de nieuwe zwarte. Ach laten we doorgaan met wat had je willen dragen vandaag…
Haha, is een combinatie van verschillende factoren niet alleen het merk zelf. Wel
Leuk gedaan
Ja joh gewoon ergens passen wel idd de 116619LB. Ik vond het gewicht wel gaaf volgens mij bijna 2 ons .
Maar hier in Den Haag liep ik er niet comfortabel mee zeg maar was wel een tijdje terug kocht je ze nog voor onder de 20 K.
Laat maar eens een foto als je hem om hebt.
Even een teaser dan.
Werkt bij mij best wel goed.
Hoewel finamcieel gezien dit ook heel regelwerk zou vragen
Absoluut! Maar dat is dan wel weer een eurootje of 8 duizend verder geloof ik.
Vandaag bij Brunott geweest om te passen. Verrassend leuk, de Oris Big Crown! Hij liet me ook de groene Caliber 400 zien, maar ik vind ‘m nu niet meer nog 1000 euro extra waard. Ook had ik een leuk gesprek; de medewerker liet zijn Tudor zien, ook echt supermooi! De blauwe Oris is nu €1500.
Ik vind dit stiekem een heel tof model. Model van “Mr-RO” Genta.
Jammer dat de prijs zo hoog is. Als dit een Seiko/GS van ca. 5k was had ik hem misschien ook echt kunnen kopen.
Laat dat stiekem er maar af. Extreem tof horloge is het!!!