Wat had je willen dragen vandaag? deel XI

Die zou er bij mij ook in gaan! :ok_hand:

Daar doe ik het ook wel mee als het echt moet.

2 likes

Altijd 40MM bij Chopard deze pareltjes.
Jammer, echt prachtig.

2 likes

Heb ik met mn knotsen weinig last van. Gooi maar hierheen.

1 like

Zwarte datejust redelijk goed te krijgen lijkt mij? :wink: moet goed komen!

1 like

Bescheiden vandaag

11 likes

Nee helaas niet.
Is idd. vintage.
Heb vintage helaas pas laat ontdekt.
De mooie kosten nu ook een beste bak geld.
Dezelfde smaak dus hoe leuk is dat!

2 likes

naar mate de tijd vordert komen er meer vintage horloges, dus even wachten levert ook meer op qua aanbod…:wink:

4 likes

Goed geslapen denk ik? :wink:

2 likes

Sharp as a knive onze Rik :rofl:

1 like

Dat is een geweldig horloge, chique minimalistisch en bizar accuraat. Erg stijlvol. Tja, en die prijs?- $7.400 in titanium uitvoering. Ongeveer de prijs dus van een Speedmaster die iedereen en zijn schoonmoeder heeft. Helemaal niets mis met een Speedmaster (heb er zelf ook een) maar deze Citizen is ontegenzeggelijk bijzonder.

4 likes

Het is wachten op de terugkeer van de railroad minute track van de 116234 in de kast van de nieuwe datejust.

En qua looks vind ik de geïntegreerde sluiting van de 116234 jubileer superieur aan de sluiting op de 126234. Geen idee hoe dit op de pols ligt.

2 likes

Deze komt steevast voorbij in het ‘wie weet ooit’-rijtje :star_struck:

22 likes

11 likes

Deze is 39mm op 10mm. De donkere wijzerplaat doet het sowieso nog wat kleiner ogen en voor dit uurwerk zou ik er wel mee kunnen leven. 9 dagen PR! :dizzy_face:

21 likes

Pwaah :star_struck:

Als de lug 2 lug 45 max is reken ik het goed.

2 likes

Schijnt dat de 116x groter draagt ivm de dikkere kastpoten. De superjubilee is wel weer heel vet.

Even opzoeken… 46.5 helaas! Schuif maar door :smile:

1 like

14 likes

De originele quattro’s hebben hetzelfde uurwerk, zijn 38mm en doen daar een guilloché wijzerplaat bij.

Drie kastkleuren en drie wijzerplaatkleuren zijn er.

14 likes